  • 1. Data: 2004-04-19 07:49:29
    Temat: 600 tys. klientów w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank pozyskał już 600 tysięcy Klientów. Przy obecnym tempie rozwoju, realne
    jest osiągnięcie liczby 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy
    rachunków pod koniec br.
    Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową
    pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. W ciągu 40
    miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków,
    na których zdeponowali 2,7 miliarda zł.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4934

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-19 08:33:38
    Temat: Re: 600 tys. klientów w mBanku
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > mBank pozyskał już 600 tysięcy Klientów. Przy obecnym tempie rozwoju, realne
    > jest osiągnięcie liczby 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy
    > rachunków pod koniec br.
    (...)

    I co z tego ? I tak nie osiągnie BEP ;)

  • 3. Data: 2004-04-19 14:37:58
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków,

    Jak dla mnie to raczej odpływ depozytów niż przyrost ;->>
    http://mbank.netpr.pl/notatka_14548.html
    Liczba rachunków prowadzonych przez mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce,
    przekroczyła 700 tys. Jednocześnie suma oszczędności zgromadzonych przez 580
    tys. Klientów mBanku osiągnęła 3 miliardy złotych.

  • 4. Data: 2004-04-19 15:56:04
    Od: " S.T." <n...@W...gazeta.pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> napisał:

> [...]
    > Jednocześnie suma oszczędności zgromadzonych przez 580 tys.
    > Klientów mBanku osiągnęła 3 miliardy złotych.

    No, może nie ubyło, ale i nie przybyło:
    "Na przyrost środków w mBanku składa się 2,7 miliarda zł depozytów
    oraz 300 mln aktywów pozyskanych przez Supermarket FI."

    Doczytując szczegóły wychodzi na to, że co tydzień w mBanku
    przybywa jakieś 3,5tyś klientów bez grosza przy duszy ;-)))

  • 5. Data: 2004-04-19 16:26:43
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik " S.T." <n...@W...gazeta.pl> napisał:
    > No, może nie ubyło, ale i nie przybyło:
    > "Na przyrost środków w mBanku składa się 2,7 miliarda zł depozytów
    > oraz 300 mln aktywów pozyskanych przez Supermarket FI."

    Ehh, dopiero później doczytałem...

    > Doczytując szczegóły wychodzi na to, że co tydzień w mBanku
    > przybywa jakieś 3,5tyś klientów bez grosza przy duszy ;-)))

    Ano właśnie ;-)

    Mam przeczucie, że moment osiągnięcia BEP przez mBank zostanie (po raz kolejny)
    przesunięty ;)

  • 6. Data: 2004-04-20 00:36:26
    Od: h...@o...pl

    > Ehh, dopiero później doczytałem...

    > Ano właśnie ;-)
    >
    > Mam przeczucie, że moment osiągnięcia BEP przez mBank zostanie (po raz
    kolejny)
    > przesunięty ;)

    BEP w EBIDTA, jak już dawno sugerowano, osiągnięty został w wymiarze
    miesięcznym w miesiącach: 01, 02 i 03 2004, w wymiarze kwartalnym w kwartale:
    Q1 2004;

    było już o tym na grupie
    :)
    pozdr