Szukana fraza: Autor: "Q" <n...@s...pl>
Znaleziono: 1179 wiadomości
-
Re: Mbank i telefon ... dziwne.
2002-11-12 19:33:01 autor: janko
[...] > Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna > przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ? > Czy może się czepiam ? A może mbank ma ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Nordea zmniejsza limity wypłat z bankomatów
2002-11-12 19:44:34 autor: janko
> Od kiedy ?? Zrodlo ? > Czy jest to podstawa do zerwania z nimi umowy ? Wydrukowane na końcu październikowego wyciągu. Można oczywiście wypowiedzieć umowę. Ja to zrobiłem z ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Czy Multi powinno powiększyć sieć dostępnych bankomatów?
2002-11-12 22:52:26 autor: janko
Mam wrażenie, iż opieranie się wyłącznie na sieci Euronetu powoli zaczyna być znaczącym ograniczeniem Multi - banku ponoić niszowego, nowoczesnego i dla ciut zamożniejszych ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Czy Multi powinno powiększyć sieć dostępnych bankomatów?
2002-11-12 23:07:52 autor: janko
> Widzisz za chciejstwo klienta ida zyski banku. Ja tez chcialbym wybierac z > kazdego bankomatu za darmo - ale... (ale po to mam Fortisa ;) > > wydaje mi sie jednak, ze powinni ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Skuteczny sposób na zablokowanie transakcji bezgotówkowych?
2002-11-12 23:15:28 autor: janko
Myślałem, że wpadłem na genialny pomysł - skoro banki nie są skore ograniczania limitu transakcji bezgotówkowych a ubezpieczenie jest nie wystarczające to.... trzeba tak ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
2002-11-14 19:34:09 autor: janko
...może mieć max. 500 znaków. W styczniu tego roku obiecali w mailu do mnie powiększyć ten limit. Do dziś nie udało im się. [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Zaufanie do bankow wirtualnych - ciekawe!
2002-11-14 19:43:53 autor: janko
istotnie ciekawe. Ciekawe, jak się te prawidłowości uwidocznią u nas - np po wykupieniu Inteligo przez PKO... :-) [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Mbank i telefon ... dziwne.
2002-11-14 19:54:34 autor: janko
> wszystko jest kwestią odpowiedniej osoby. Jeśli jakość usługi może się w tak dużym zakresie różnić to znaczy, że organizacja (w tym wypadku bank) nie panuje nad tym. Na ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: PKO szaleje z Inteligo =P
2002-11-14 19:58:37 autor: janko
> Po co kody, jeśli będą tokeny aby wykonywać transakcje? [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
2002-11-15 21:47:42 autor: janko
> A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet > odpowiedzią. Kiedyś czekałem średnio miesiąc na odpowedź. Teraz jest lepiej - dostaję ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki