eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy › Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Subject: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich
    pieniędzy
    Date: Fri, 4 Sep 2020 13:33:41 +0200

    https://www.dobreprogramy.pl/Rolnikowi-nagle-przesta
    l-dzialac-telefon.-Stracil-prawie-400-tysiecy-zlotyc
    h,News,110922.html

    Wystarczy zdobyć duplikat karty sim.

    Nie wiem jak dziś ale wiele razy brałem taki duplikat bo nowy telefon
    miał slot nanosrano...
    Nie przypominam sobie weryfikacji że ja to ja. Wszak z automatu stara
    karta jest blokowana. Operator zadbał o bezpieczeństwo ;-)