  • 11. Data: 2020-09-04 18:20:44
    Temat: Re: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2020 17:46:40 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Nie wiem. Nie wiem nawet czy ma karty walutowe. Chodziło mi o walutową.

    A, czyli myślisz, że po przejściu do "dużego" aliora nie odnowią Ci karty walutowej
    byłego T-mobile?
    Z zapowiedzi wynika, że odnowią, bo nawet jeśli alior nie ma jakichś usług, które są
    w t-mobile, to po prostu włączą je do oferty "dużego" aliora jako "wycofane ze
    sprzedaży" - i póki im nie strzeli do łba "robić porządek" w TOiP, wszystko będzie
    działać jak dotychczas - czyli innymi słowy kartę walutową Ci odnowią, nawet jak już
    przejdzie do "dużego" aliora - a z drugiej strony jak poprosisz teraz odnowienie, to
    jeśli je zlikwidują, to dłuższa data ważności i tak się na nic nie zda.

  • 12. Data: 2020-09-06 16:51:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-09-04, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że
    zrobią to tak "wspaniale"
    > jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

    Ale nadal obiecują, że kiedyś to scalą. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2020-09-06 16:58:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > On 2020-09-04, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale nadal obiecują, że kiedyś to scalą. :-)

    Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.
    KJ

  • 14. Data: 2020-09-06 19:34:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 września 2020 17:00:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.

    Pewnie właśnie w ten sposób chcą "scalić" ;>
    Najpierw sami zamkną ci klienci , którzy stracą cierpliwość - a reszcie zamknie bank,
    jak to zrobili z "finansową oranżadą" :(

  • 15. Data: 2020-09-06 20:28:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-09-06, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.

    No w sumie mam podobnie. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com