  • 11. Data: 2021-06-02 21:14:35
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-02-czerwca-2021 o 20:48, Piotr Gałka pisze:
    > Zastrzeżenie kredytowe

    24 zł / rok ;-)

    To mi się skojarzyło

    Ozdrowieniec kovidowy chce oddać osocze.

    Ale musi spełniać wymaganą ilość przeciwciał

    Aby się o tym dowiedzieć musi zapłacić 150 zł za BADANIE ;-)

    Tak działa opiekuńcze państwo i w kredytach i w zdrowiu.

  • 12. Data: 2021-06-02 22:33:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.06.2021 o 21:14, _Master_ pisze:

    > 24 zł / rok ;-)
    >

    > To mi się skojarzyło
    >
    > Ozdrowieniec kovidowy chce oddać osocze.

    Daruj sobie, jeszcze nikt z tego osocza sensownego użytku nie zrobił.

    MJ

  • 13. Data: 2021-06-03 09:31:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 2 czerwca 2021 o 21:14:37 UTC+2 _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > Aby się o tym dowiedzieć musi zapłacić 150 zł za BADANIE ;-)
    >

    > Tak działa opiekuńcze państwo i w kredytach i w zdrowiu.

    No i co, jak nie będzie miał przeciwciał (albo w ogóle nie zrobi badania) to nie
    wezmą od niego tego osocza?
    Czy wezmą, a jedynie nie dostanie bonusu (zniżka na pociągi i autobusy)?

  • 14. Data: 2021-06-03 13:21:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 20:48:08 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jeśli za darmo to chyba chętnie bym skorzystał 'dla świętego spokoju'.

    Właśnie kilkanaście minut temu przedłużyłam sobie alerty BIK na kolejny
    rok (promocja dla mnie, och, 23,28 zł).

    Nie wiem czy opcja "Zastrzeżenie kredytowe" jest dostępna w przypadku
    jeśli ktoś się tylko zarejestruje w BIK, czy musi mieć przynajmniej
    wykupione alerty.

    Alert BIK zadziałał mi raz - siedziałam w banku X i podpisywałam umowę
    na kredytówkę - dostałam papier do podpisu, że zgadzam się na
    sprawdzenie w BIK, podpisałam, pan coś poklikał, a do mnie natychmiast
    przyszedł SMS, że siedzę właśnie w banku X i wnioskuję o kredytówkę ;)

    Przynajmniej mam wrażenie, że robię co mogę, żeby było nieco
    bezpieczniej.

    Wydaje mi się, że wszystkie banki BIK sprawdzają obligatoryjnie, zatem
    alert dojdzie. Z pięciuset "parabanków" nie wiem czy którykolwiek.

    A z zastrzeżenia kredytowego wg BIK korzysta... szkoda gadać, tu jest
    lista (przewinąć do dołu)
    https://www.bik.pl/klienci-indywidualni/zastrzezenie
    -kredytowe

    Więc teoretycznie mogę dostać alert, że mój bank X (którego nie ma na
    tej liście) właśnie mi udziela kredytu - mimo istniejącego zastrzeżenia.

    --
    Imka

  • 15. Data: 2021-06-03 13:25:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 13:21:31 +0200, Imka napisał(a):

    > Nie wiem czy opcja "Zastrzeżenie kredytowe" jest dostępna w przypadku
    > jeśli ktoś się tylko zarejestruje w BIK, czy musi mieć przynajmniej
    > wykupione alerty.

    No i sama sobie odpowiem:

    "Czy Zastrzeżenie kredytowe można włączać i wyłączać dowolnie często?

    Zastrzeżenie kredytowe można włączać i wyłączać dowolnie często, pod
    warunkiem aktywnej oferty Alerty BIK lub Pakiet BIK. Gdy oferta
    wygaśnie, zastrzeżenie zostanie wyłączone i nie będzie można go
    włączać."

    Wyrazy się cisną na usta.

    --
    Imka

  • 16. Data: 2021-06-03 15:47:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-02-czerwca-2021 o 22:33, Michal Jankowski pisze:
    > Daruj sobie, jeszcze nikt z tego osocza sensownego użytku nie zrobił.

    Ale jak się ma zarezerwowane łóżko po znajomości w MSWIA to dostaje się
    i leki i respiratory i UWAGA OSOCZE!
    Ale nie wszyscy to dostają

    PSIPADEK?

    Tak znam leczonych w ten sposób którzy uważają że wydana kasa została
    dobrze zaiwestowana.
    I tu Uwaga! ozdrowieniec z tej samej rodziny który widział dokładnie co
    się działo CHCIAŁ ODDAĆ OSOCZE

  • 17. Data: 2021-06-03 15:54:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-03-czerwca-2021 o 09:31, Dawid Rutkowski pisze:
    > No i co, jak nie będzie miał przeciwciał (albo w ogóle nie zrobi badania) to nie
    wezmą od niego tego osocza?
    > Czy wezmą, a jedynie nie dostanie bonusu (zniżka na pociągi i autobusy)?

    Kowalski zostanie zniechęcony do swoje odruchu serca bo musi ZABULIĆ

    Nie zabuli, nie będzie osocza, więcej ludzi umrze...

    Ale na szczepionki wątpliwej niesprawdzonej jakości to kasa JEST.

    Z ostatnich doniesień wynika że najlepsza szczepionka to ta która
    powstała na bazie badań w tym chińskim laboratorium

    Tam mieli wirusa wyizolowanego i nie opierali się na zlepkach tkanek.

    To że przypadkiem wynieśli go na zewnątrz, odizolowali całe miasto
    OPRÓCZ lotnisk z których samoloty rozniosły to na cały świat to zupełnie
    inna BAJKA ;-)

  • 18. Data: 2021-06-03 17:42:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 09:04, J.F pisze:

    > A to nie jest tak, ze zgody nie potrzebuja, bo maja "uzasadniony
    > interes"?
    > Bankowi tez moge zabronic dalszego przetwarzania ?

    Oczywiście, bo to nie Ty wziąłeś kredyt. Jaki ważny interes mają w
    przetwarzaniu danych osoby, która nigdy nie była i nie jest ich
    klientem. Składasz zawiadomienie o posłużeniu się Twoimi danymi i po
    umorzeniu z uwagi na niewykrycie sprawcy żądasz zaprzestania
    przetwarzania Twoich danych. niech sobie przetwarzają dane osoby, która
    wzięła u nich kredyt. Bo nikt nie wie, gdzie i kiedy owe dane wykorzystają.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2021-06-03 22:04:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.06.2021 o 13:25, Imka pisze:

> [...]
    > warunkiem aktywnej oferty Alerty BIK lub Pakiet BIK. Gdy oferta
    > wygaśnie, zastrzeżenie zostanie wyłączone i nie będzie można go

    no to pozostaje jazda po bandzie - wziąć kredyt na czajnik bezprzewodowy
    i nie spłacać, tak aby trafić na czarną listę.
    a coś czuję ze większość z nas jest w takim wieku, że już kredytu (na
    swoje potrzeby) nie weźmie.

    ToMasz

  • 20. Data: 2021-06-04 23:21:23
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-03 22:04, ToMasz wrote:
    > no to pozostaje jazda po bandzie - wziąć kredyt na czajnik bezprzewodowy
    > i nie spłacać

    wypadałoby spłacić wszystko poza ostatnią ratą (lub nawet jej częścią)
    żeby się nie okazało że jeszcze gratis jakieś zawiasy wpadną ;)