    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 01 Jun 2021 20:49:15 GMT

    Zadzwonił do mnie KRD z oferta wspolpracy.
    W skrócie - za kilkaset złotych miesiecznie beda mnie informowac o tym
    czy na moj pesel ktos nie bierze własnie pozyczki w jakims providencie,
    bocianie etc.

    Panienka stwierdziła ze to nobrainer bo dzis majac moj pesel ktos moze
    w kilkuset miejscach wziac jednym kliknieciem 5tysi kredytu i bede sie
    bujał z długiem kilkuset tysiecy.

    I ze wiele osób oszukanych w ten sposób płaci bo te firmy sprzedaja
    takie długi do roznych kruków które potem szantarzuja klientów
    konsekwencjami.

    Pomijajac forme sprzedazy opartą na szantażu, zastananowiło mnie coś
    innego - naprawde mozna łyknac 5 tysi z roznych parabanków posiadajac
    jakikolwiek nr pesel?
    Bez zadnej weryfikacji ze obywatel x to obywatel x?
    Bez dokumentu tozsamosci, bez podpisu etc?
    I to obywatel ma potem udowodnic ze nie jest wielbłądem?

    Biorąc pod uwage, ze kazda 11 cyfrowa liczba z odpowiednia dobraną
    cyfrą kontrolna spełnia warunki bycia peselem, wydaje sie to być
    ciekawym pomysłem na biznes... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest