eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku? › Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
  • Data: 2022-01-18 01:04:16
    Temat: Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert_DF" 61e5349a$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > wiedzą, nie ma kredytów bez zdolności kredytowej

    Chętniej mi oferują kredyty niż biorę; oferując, zaznaczają,
    że za freeko; czasami dodają, że nie proponowaliby mi, gdyby
    kredyt nie był za free...

    By nie truć się miastem -- wziąłbym kredyt na dom, gdybym
    miał czym spłacić... Ale nie mam...

    -=-

    Gdybym znów stał się bogaty -- zainwestowałbym w dom, może
    malutki domek, ale daleko od miasta... Z krytym basenem...

    -=-

    Śmierć marzycieli przepowiada -- umrzesz, lecz marzeń swych
    nie zrealizujesz... Ale choć umrzesz, powiesz innym, że nie
    warto inwestować w Kościoły czy Ojczyznę, bo ponad stan żyć
    będą wokoło ciebie ci, którzy dupsko swe wycierali Ojczyzną
    ową i owymi Kościołami...

    Cierpieniem cudzym żyłem i zagładą,
    Gdy cierpieć ani ginąć sam -- nie mogłem.
    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/konf
    esjonal/

    Ponoć na widok śmierci moich znajomych miałem kopać swego
    konia ostrogami, by nie zatrzymywał się, by nie rozmyślał
    o przeszłości, lecz gnał do przodu, ku własnej śmierci...
    Nie kopię i nie poganiam -- to ten koń nie chce rozmyślań
    o ludziach umarłych przed ich biologiczną śmiercią...

    Ci wszyscy ludzie, czyli wszyscy -- my
    My pominięci,
    My pochowani,
    Żyjemy, jak pozwalaliśmy żyć