eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku? › Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
  • Data: 2022-01-17 12:40:23
    Temat: Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bazy tak, ale w bazie jest to, jak stoisz z kredytami, a nie z dochodami.
    > I jak ma ten analityk sprawdzić dane na oświadczeniu?
    > No może zadzwonić do pracodawcy - ale po co, jakby chciał dzwonić to chciałby
    zaświadczenie.

    > Gdzie akceptują oświadczenia od klienta "z ulicy" to nie wiem, dawno nie testowałem
    > (a w sumie chyba tylko raz w "punkcie" bnp paribas przy expresowym braniu KK -
    wytwarzana na miejscu).

    musiałbym poszukać, ale to o tyle łatwiejsze, że wypełniasz sam, a nie
    ogarniasz tego z kadrami/HR
    i zawsze jest tak, że mogą ale nie muszą weryfikować

    chociaż klientów zawsze uprzedzam, że mają się nastawić na weryfikację,
    bo jak ktoś popłynie i go sprawdzą to może mieć problemu (DUŻE)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje