eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku? › Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 17 Jan 2022 03:10:51 -0800 (PST)
    Subject: Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 10:19:28 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    > nawet jeżeli to jest TYLKO oświadczenie to:
    > 1. bazy zostaną sprawdzone,
    > 2. analityk może sprawdzić dane wpisane na oświadczeniu więc jak ktoś
    > wie, że mu zdolność nie wychodzi to ww. nic nie zmieni...
    >
    > ps
    > gdzie jeszcze akceptują oświadczenia? bank może dać (swojemu klientowi)
    > kredyt bez kwitów, ale wtedy nie jest ono potrzebne...

    Bazy tak, ale w bazie jest to, jak stoisz z kredytami, a nie z dochodami.
    I jak ma ten analityk sprawdzić dane na oświadczeniu?
    No może zadzwonić do pracodawcy - ale po co, jakby chciał dzwonić to chciałby
    zaświadczenie.

    Gdzie akceptują oświadczenia od klienta "z ulicy" to nie wiem, dawno nie testowałem
    (a w sumie chyba tylko raz w "punkcie" bnp paribas przy expresowym braniu KK -
    wytwarzana na miejscu).

    Ale wiem, że np. santander wymaga "oświadczenia" w formie potwierdzenia, że masz
    dochody
    w takiej wysokości, jak im wychodzi z historii konta i ich dziwacznego "algorytmu",
    jak bierzesz coś z oferty "na klik".
    Tzn. w tym przypadku nie ma znaczenia granica 4,1k.

    milek ZTCP nie wymaga.
    A potrafią dać ofertę KK na 50k po pół roku ping-ponga na 1k miesięcznie.
    Sprawdzone że do 20k przyznają bez żadnego sprawdzania - choć z zastrzeżeniem,
    że w BIK wzorowo.