eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku? › Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
  • Data: 2022-01-17 10:19:27
    Temat: Re: odfrankowienie kredytu, czy warto skorzystać z oferty banku?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do 4,1k na oświadczenie.

    nawet jeżeli to jest TYLKO oświadczenie to:
    1. bazy zostaną sprawdzone,
    2. analityk może sprawdzić dane wpisane na oświadczeniu więc jak ktoś
    wie, że mu zdolność nie wychodzi to ww. nic nie zmieni...

    ps
    gdzie jeszcze akceptują oświadczenia? bank może dać (swojemu klientowi)
    kredyt bez kwitów, ale wtedy nie jest ono potrzebne...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje