    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: będa wyższe emerytury!
    Date: Mon, 29 Mar 2021 11:12:35 +0200

    dyskusyjnych:s3l5kt$oo6$...@g...aioe.org...
    W dniu 26 mar 2021 o 17:39, J.F. pisze:

    >Zabijałaby tęsknota do zmarłych?

    Zle sie wyrazilem - gdyby covid i inne zabil drugie tyle, to gdyby
    covidu nie bylo, to oni by zmarli w kolejnym roku.
    Ok - to jest zle zalozenie, bo przeciez mogliby jeszcze dlugo zyc, tym
    niemniej co roku iles tam umiera.

    >A ci co nie umarli nadal żyją? Piłeś? -- nie pisz...

    Ale w statystyki pewnie nie sa wliczani.
    Umra - to sie ich wtedy wliczy.
    Tzn w statystyki dlugosci zycia ...

    >Zwłaszcza Chiny.

    >Amerykanie chcą szczepnąć 200 mln w 100 dni.

    My tez chcemy, ale nam szczepionek dostarczaja za malo :-)

    >Brytyjczycy zaszczepili ponad połowę, Żydzi
    >chyba od dawna są po szczepieniach...

    Izrael dwie dawki podal ledwo polowie na razie.
    Ale to na tyle duzo, ze teraz szukaja chetnych na szczepionke, a nie
    ukladaja kolejki.

    Przy czym - i Izrael i UK nie czekali na zatwierdzenie przez unijna
    agencje, wiec mogli zaczac troche wczesniej, a Izrael to maly kraj -
    wiec im tam pierwsza probna partia wystarczyla.

    >Na oko Polacy są na końcu...

    >Chińczycy i Rosjanie mają swe własne szczepionki,

    Maja, nie wiadomo na ile dobre.

    >świat zachodni -- tym bardziej...

    No i w tym "swiecie zachodnim" uczestniczymy.
    A ponoc szczepimy na jednym z wyzszych unijnych poziomow.

    >Wirus mutuje -- grypa nie uodparnia właśnie dlatego, że mutuje,
    >więc być może powstaną mutacje obecnej zarazy takie, które
    >pokonają i zabezpieczenia ozdrowieńców, i obecne szcze_pionki...

    Jest tez wersja, ze wraz z mutacja oslabnie, albo szczepionka
    zmniejszy szkodliwosc takze mutacji ...

    >Z przeróżnymi powikłaniami -- choćby zwłóknieniem płuc,,,

    Tez do konca nie wiadomo jak to jest - skutek wirusa, czy
    zaniedbania/braku wiedzy w leczeniu.
    Poza tym - sportowcem wyczynowym nie bedzie, ale pracowac moze.
    Chocby w ZUS :-)

    > Pytanie tylko czy nas nie bedzie jakas nowa mutacja co roku
    > zaskakiwac ...

    >Dlaczego? -- staną się nieśmiertelni w efekcie zwalczenia CVD19?

    Nie - ci co mieli umrzec na Covid, umra, reszta bedzie odporniejsza, i
    smiertelnosc wroci do normy ..

    J.