    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
    Date: 04 Sep 2020 09:56:45 GMT

    Dnia 04.09.2020 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że
    zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

    Czekam, wyrywny nie jestem. Wydaje mi się jednak, że to:

    "Jeśli korzystają Państwo obecnie z bankowości Alior Online,
    to login i hasło do tego systemu pozostaną bez zmian.
    29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo
    obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione
    z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe"

    oznacza faktycznie jeden login mniej.

    > Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak
    zawsze wielka niewiadoma.

    "Prawie" to słowo klucz ;-)

    Na przykład "Od 29 listopada br. nie będą Państwo mogli zakładać nowych rachunków
    oszczędnościowych
    w walutach obcych."

    Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

    No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:

    "Od 29 listopada 2020 r. będą Państwa obowiązywać warunki obsługi
    produktów i zasady realizacji usług opisane w nowych taryfach opłat
    i prowizji oraz regulaminach. Informację o zmianach wraz z treścią
    nowych dokumentów otrzymają Państwo na 2 miesiące przed wejściem
    zmian w życie (..)".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.