    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 5 Sep 2021 02:38:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 5 września 2021 o 11:19:29 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    pomocy "przyjaciół" - ostatnio pojawił się nowy, czyli aion bank - można iść nakupić
    ubrań i potem je zwrócić - oczywiście zwrot na debetówkę i trzeba znaleźć taki sklep,
    w którym pozwalają na zwroty na inną kartę niż się płaciło, kiedyś była też castorama
    ;>

    > Chyba najbardziej o "gimnastykę" w celu utrzymania karty bez opłaty.
    > Jest jakaś graniczna opłata, którą mógłbym zaakceptować,
    > ale specjalne zakupy ze zwrotem?

    Ja też bym tak nie robił - ale technicznie jest to możliwe.
    Jak komuś zależy tak bardzo na KK mBąka - a właściwie raczej jak nie ma wyjścia, bo
    nie ma z czego spłacić długu - to już musi sobie skalkulować, czy poswięcony czas
    jest wart 100zł.
    Biednemu (niekoniecznie utracjuszowi) zawsze wiatr w oczy.
    I zapewne dokładnie tak samo myśli bank, zmieniając w ten sposób warunki. Choć trzeba
    im przyznać, że ostrzegli chyba rok wcześniej - a przez rok każdy, kto nie jest na
    bezrobociu, czy samotną matką, kartę da radę spłacić - ale to pewnie tylko dlatego,
    że była gigantyczna awantura jak zmienili z dnia na dzień ze 120 na 240 pyk/rok.

    Jest jeszcze opcja zmiany banku z KK i spłata starej karty z nowej - ale to nie jest
    darmowe (a żadna tego typu promo dawno nie wpadła mi w oko, choć może się nie
    przygladałem i warto popytać, bo kiedyś takie przelewy bywały bez prowizji - i z
    racji mBąkowej akcji mogą wrócić) i może kosztować więcej niż 100zł - no i jeszcze
    trzeba mieć zdolność na nową kartę.