    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Milek daje 50 zeta - za friko ?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 2 Jun 2021 09:59:50 +0200

    On Wed, 2 Jun 2021 00:47:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    to dostajesz faktury na opłaty rzędu 0,59%. Ale jak masz terminal "na rok za darmo" z
    piso-pomysłu pt. "polska bezgotówkowa", to dostajesz faktury na dużo większe sumy,
    sporo ponad 1% - tylko że te faktury przesyłasz państwu i państwo je płaci.
    bezgotówkowa" np. w mBąku (bo tylko tam potrafię taki cennik znaleźć).
    [...]
    > Ja nie krytykuję pomysłu, tylko realizację.
    > I nie w tym, że ludzie dostają terminale na test - tylko w tym, że piso-państwo
    daje się na tym operatorom rżnąć.

    Napisz do Banasia :-)

    > Pewnie towarzystwo od tego "programu" dostaje od tego pod stołem
    > działkę - a pieniądze państwowe, czyli niby niczyje, więc się na
    > nich można uwłaszczyć.

    troche watpie, bo to tak grubymi nicmi szyte.
    Ale kto na tym zarabia? Banki pewnie, w tym PKO BP, Pekao, Alior ...

    > Nie mam nic przeciwko temu, żeby finansować rok pracy terminala -
    > ale po stawkach rynkowych, a nie 3 razy wyższych. Bo to ja za to
    > m.in. płacę.

    Ale bardzo posrednio.
    Poza tym kto wie, czy finalnie nie bedziesz zarabial.
    Choc ... jak sklepikarze beda uczciwie placic podatki, to kto za to
    zaplaci ? :-P

    Gdzies tam jeszcze jedna sprawa ... skoro to taki klient, ktoremu do
    tej pory sie terminal nie oplacal ... to teraz moze bankowi sie nie
    oplaca za 0.59%?

    Chleb czesto kupuje w piekarni, ciekawe jak wygladaja rzeczywiste
    koszty placenia karta tych 2.95 ...

    J.