eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodówSMS dlapotwierdzania ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netn
    ews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
    d.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodówSMS dlapotwierdzania ...
    Date: Mon, 31 May 2021 17:13:06 +0200
    Organization: Android device
    References: <e...@4...com> <8...@a...kjonca>
    <8...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1620360109000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Lines: 32
    Message-ID: <60b4fd9a$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.16.183
    X-Trace: 1622474138 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 31.60.16.183:10819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2663
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657293
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Kamil Jońca.
    On 31.05.2021 14:39 you wrote:

    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >> poniedziałek, 31 maja 2021 o 13:49:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    >>> WAM <n...@n...nopl.pl> writes: [...] > > * otrzymujesz SMS z
    >>> linkiem do strony uwierzytelniającej - klikasz w > ten link, aby
    >>> kontynuować (linku można użyć tylko raz), Że jak? Czyli musze
    >>> przekopiować ten link do komputera, jeśli nie chcę na telefonie
    >>> otwierać?
    >> Wow, ja dostałem to już 26 maja i nawet przeczytałem - ale albo po
    >> łebkach albo po prostu taka głupota mi się w głowie nie zmieściła.
    >> Ktoś, kto nie chce na telefonie otwierać, to ma pół biedy, gorzej,
    >> jak ktoś nie może.
    >>> > * wprowadzasz dane logowania do Citibank Online, > * na stronie
    >>> pojawi się pole do wpisania jednorazowego kodu, który > otrzymasz
    >>> w kolejnej wiadomości SMS. Wpisujesz ostatnie 6 cyfr z kodu >
    >>> otrzymanego w SMS w dedykowanym polu i klikasz ,,Autoryzuj", > *
    >>> następnie wracasz na stronę sklepu i klikasz ,,Zakończ transakcję".
    >>> Pogrzało ich.
    >> I to mocno - a do tego jest to podobno "Mając na uwadze głos
    >> naszych Klientów" - to co by było, gdyby nie mieli na uwadze? ;>
    > Jedyne racjonalne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy, to
    > zrobienie tego procesu tak upierdliwym, żeby ludź zainstalował sobie
    > aplikację.

    Ja musiałem wrócić do autoryzacji przez SMS, bo aplikacja raz na jakieś
    10 prób działała. Masakra jakaś.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1