eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • X-Received: by 2002:a25:8191:: with SMTP id p17mr31834487ybk.405.1622465702583; Mon,
    31 May 2021 05:55:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:8191:: with SMTP id p17mr31834487ybk.405.1622465702583; Mon,
    31 May 2021 05:55:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.ne
    t!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!n
    ntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 31 May 2021 05:55:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <e...@4...com> <8...@a...kjonca>
    <8...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji
    internetowych kartą
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 31 May 2021 12:55:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657289
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 14:40:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > >> Pogrzało ich.
    > >
    > > I to mocno - a do tego jest to podobno "Mając na uwadze głos naszych Klientów" -
    to co by było, gdyby nie mieli na uwadze? ;>
    > Jedyne racjonalne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy, to
    > zrobienie tego procesu tak upierdliwym, żeby ludź zainstalował sobie aplikację.

    To jest jasne - choć może być jeszcze drugie dno, czyli plotki o zwijaniu przez citi
    detalu.
    Poprzednim razem jak próbowali wmusić klientom apkę, to podniosło się pewni larum i
    odpuścili praktycznie momentalnie - ale wtedy jeszcze ww. plotek nie było.
    Więc teraz mogą już mieć opinię klientów w d4 i będzie albo apka albo debilizm (i to
    do kwadratu, bo zamiast jednego SMSa będą dwa).
    A grubymi nićmi szyte jest to dla każdego, kto ma styczność z innymi bankami - np. w
    santander też się czasem trzeba zalogować w celu potwierdzenia zakupów netowych (ja
    jeszcze tego nie widziałem na oczy, ale żona mówiła, że miała taką sytuację) - i nic
    nie trzeba przepisywać, żeby komputer "wiedział co się chce zrobić".

    Hmm, szkoda, bo właśnie kończy mi sie rok bezpłatności citi priority, zostało 2
    tygodnie wypowiedzenia, raz dzwonili, ale nie odebrałem, więc nie wiem, czy w sprawie
    konta czy znów "pożyczki z karty" - a jak im przestało zależeć to już mi mogą tej
    bezpłatności nie przedłużyć i albo trzeba będzie zamknąć - i pewnie otworzyć citi
    konto - albo wypowiedzenie odwołać i na citi konto zmienić :(

    Coraz gorzej z tymi bankami, rynek ciasny się staje, grubasy się rozpychają i
    zaczynają konsumować - tak jak np. francuz bnpp, w którym trzeba będzie zlikwidować
    debetówki :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1