    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w walucie a bezpieczeństwo na wypadek inflacji
    Date: Mon, 25 Apr 2022 20:53:43 +0200

    Szymon <...@w...pl> writes:

    > Inflacja jest także w strefie euro. Jeśli w PL masz inflację 11%, a w
    > euro 8% to netto oszczędzisz raptem 3%.

    Oczywiście pod warunkiem, że podawana przez GUS inflacja odpowiada tej
    dotyczącej naszych wydatków. Tak jakoś się składa, że w moim przypadku
    zupełnie nie odpowiada.

    > Tak. Dochodowy w PIT (Dochody z innych źródeł).

    Oczywiście pod warunkiem, że osiągnie rzeczywiście dochód. A nie że
    np. kupione euro wyda za granicą, a te sprzedane to będą np. kupione po
    wyższym kursie.
    --
    Krzysztof Hałasa