    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 14 Sep 2020 05:15:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 00:55:17 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

> [...]
    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    > Nie za bardzo chcę w Inteligo, mille i alior, bo tam mam osobiste. A jak wiadomo
    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    A mój kolega upiera się, żeby zawsze testować parę...
    Dodatkowy powód - jak masz osobiste, to firmowe prawie na pewno da radę założyć przez
    internet - hmm, a na pewno jest większe prawdopodobieństwo, że się uda, niż w
    sytuacji, gdy jest się zupełnie nowym klientem.

    > Zatem chyba zostaje Santander. Mając tam doświadczenia tylko z kredytówką żony (za
    każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji - tak
    logicznie umieszczone), trochę się boję...

    "Jedynym intuicyjnym interfejsem jest sutek. Wszystkiego innego trzeba się nauczyć."

    "Konto firmowe godne polecenia" - w promocji bezpłatne (z debetówką) na 2 lata,
    dodatkowo przez 6 miesięcy moneyback 3%, max. 150zł/mc.
    Po promocji - daje się podobno conieco wynegocjować albo możesz przejść na standard -
    bezpłatne przy 1 przelewie do ZUS na min. 200zł w miesiącu, 15 bezpłatnych przelewów,
    debetówka do bezpłatności wymaga obrotu 400zł/mc.

    > Można założyć przez Internet? Pewnie nie...

    Wydaje się, że tak - weryfikacja dowodu osobistego przez kuriera (to jest tak
    quasi-przez internet ;) albo w rozmowie video.
    Można też przez apkę - jest szansa, że rozmowa video się lepiej uda - i to nawet
    działa, ja jedną sprawę przez video-rozmowę z pokazywaniem dowodu załatwiłem,
    mają/mieli w tym tylko jeden głupi bug, że zwykle ta rozmowa tyle trwa, że apka "pod
    spodem" zdąży się wylogować z powodu timeoutu - ale to na szczęście rozmowy nie
    wyłącza i nie przeszkadza w załatwieniu sprawy - tzn. nie przeszkodziło w załatwieniu
    mojej - ale jak będzie z zakładaniem konta to nie wiem, choć pewnie gdyby to
    przeszkadzało, to by jednak naprawili, bo to chyba dość częsty sposób użycia...