eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIle wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"? › Re: Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 14 Jan 2021 04:14:55 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 14 stycznia 2021 o 12:49:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > "J.F." writes:
    >
    > [...]
    > Wcale nie.
    > Kiedyś tego typu zagrywkę robiło się w sytuacji, kiedy w regulaminie był
    > zapis "rachunek jest oprocentowany". No więc jest. :)
    > A że w praktyce jest to 0 ...

    "Choć to fizyce wbrew - wskazówka cofa się!"
    Bo 0 to wcale nie musi być najgorzej, pewnie można by się spierać, ale
    "oprocentowany" nie musi oznaczać "dodatnio oprocentowany" - i może przecież też
    "ujemnie oprocentowany".
    Hmm, a to żubr ma taki zapis?

    Ja jeszcze z 2003 pamiętam, jak oprocentowanie ROR żubra spadło do 0,1% - a potem
    jeszcze wprowadzili opłatę 3zł/mc, czego już nie zdzierżyłem i poszedłem do mBąka -
    to były czasy, konto się zakładało, dostając listem zwykłym umowę z kopertą zwrotną w
    środku - i jeden podpisany egzemplarz odsyłało się też zwykłą pocztą w tej kopercie,
    po prostu wrzucając do skrzynki. I wcale nie było to takie wolne - zwłaszcza
    porównując to z sytuacją, gdy zakładałem konto w VW banku i na kuriera czekałem
    tydzień (no ale to był inpost w początkach działalności i mieli "problem naszej
    klasy" - zainteresowanie przerosło ich możliwości obsługi).

    A może dlatego, że to konto nazywa się "mobilne"? Wtedy był jakiś szał na tą
    "mobilność", ja specjalnie zamykałem konto w mBąku, żeby sobie móc otworzyć to
    "mobilne" (bo było tylko dla "nowych") - opłaciło się, do dziś warunki dobre, choć
    już oprocentowania nie ma (a było chyba 2%, podczas gdy wszystkie RORy miały wtedy
    już dawno 0%).