    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 16 May 2023 00:13:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 15 maja 2023 o 16:25:44 UTC+2 witrak() napisał(a):
> [...]
    opcji "w sobotę albo wcale" - to podstaw
    to opłaciłem usługę "dostawa w sobotę".
    > Żartujesz? Po to płacę za express, że potrzebuję dostać towar w terminie. Po
    terminie zakup mnie nie interesuje, bo nie mogę go odebrać. Gdyby mnie zapytali, czy
    mogą dostarczyć w innym terminie to, co innego.

    Jeszcze przeczytaj dokładnie, na co się zgodziłeś, "drobne druczki" nie wyginęły.

    > Ale w zamówieniu jest jednym. Jeśli zamawiasz marynarkę i pasujące do tego spodnie,
    a przysyłają tylko marynarkę to też powiesz, że OK, bo są dwie odrębne pozycje na
    fakturze?

    Tak, bo powinieneś zamówić garnitur.

    > No wiesz, jak zamawiasz zestaw mebli od kompletu, to też uważasz, że jak przyślą
    lewy i środkowy segment kredensu a prawego nie, to jest w porządku?

    Mebel to mebel - kredens musi przyjść cały.
    Ale jak nie przyślą etażerki to znów - przeczytaj regulamin.

    > Prostsze, ale nieskuteczne (zwrócą kwotę 10 zł, której nie wydali na kuriera, więc
    chargebacku nie będzie). A w tym przypadku, towaru nie odebrałem, bo nie dostarczyli
    zgodnie z warunkami zamówienia. Kropka.

    Jak jesteś pewien to OK.
    Ale z czego w takim razie chcesz im zrobić ten chargeback?
    Też z tych 10zł, ale z dodatkową karą?

    odstąpić bez podania przyczyny,
    zapłacone za express, którego nie było.
    > Chcesz powiedzieć, że mogą nie zwrócić za towar, którego nie dostarczyli?

    A może kurier zostawi paczkę pod drzwiami bez pytania?
    Tacy też są, pocovidowi (w tym długotrwałe efekty neurologiczne).
    Kiedy ostatnio coś podpisałeś kurierowi, nawet jak paczka do łapy?
    To tylko przy poleconych zostało.