eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve? › Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.141.129.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Date: Mon, 15 May 2023 17:32:22 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u3tj89$sna$3$cef@news.chmurka.net>
    References: <d...@g...com>
    <d...@g...com>
    <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.141.129.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 15 May 2023 15:31:21 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.141.129.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.141.129";
    logging-data="29418";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.11.0
    Cancel-Lock: sha1:uY+O9obVv8niHCNY4eHjDnFsPNE=
    sha256:y3s81+oL6AWny8ifjZDuNIOTOQjOlEc1MoUtV0/NOvA=
    sha1:sro2hGjfbFC6ur7KRhsepQHqzO8=
    sha256:VHkVyIJkZcLSWmfUD1jjW3TBB+W2gvCIsVAZDsDQ2M8=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:667742
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-05-15 o 16:25, witrak() pisze:
    > On Monday, May 15, 2023 at 2:50:06 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    >>>> Co do chargeback - zamierzasz odebrać towar, ale zcancelować zapłatę?
    >>> Nie, nie odbiorę paczki, bo mnie kurier nie zastanie - nie ma mnie pod adresem z
    zamówienia.
    >>>
    >>> Po prostu za każdy przypadek chargebacku merchant jest obciążany opłatą, nie?
    >> A rzeczywiście internety coś takiego piszą - choć raczej nie jest to "kara", a
    "opłata manipulacyjna",
    >> którą jednak płaci sprzedawca.
    >> Dobrze, że przy bezzasadnym chargebacku nie może zażądać obciążenia karty klienta
    ;>
    >>>> jeśli towar nie jest szybkopsujący to jak dostarczą później - a nie było np.
    opcji "w sobotę albo wcale" - to podstaw
    >>>> do reklamacji mieć nie będziesz.
    >>> Pod warunkiem, że odebrałbym towar. Ale wyjechałem i nie mogłem odebrać - i po to
    opłaciłem usługę "dostawa w sobotę".
    >>> To nie są dwa odrębne "towary" - dostawa jest istotną częścią zamówienia.
    >> Na fakturze jest osobno.
    > Żartujesz? Po to płacę za express, że potrzebuję dostać towar w terminie. Po
    terminie zakup mnie nie interesuje, bo nie mogę go odebrać. Gdyby mnie zapytali, czy
    mogą dostarczyć w innym terminie to, co innego.

    Możesz chyba już teraz żadać zwrotu, bo usługa jest teraz już niewykonalna
    na warunkach za które zapłaciłeś. Czyli wiadomo, że nie spełnią świadczenia
    i nic już tego nie zmieni - także ich próby dostawy po terminie.
    Możesz nawet przed wysyłką zgłosić żadanie zwrotu.
    Tak by było nawet przejrzyściej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1