    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Date: Fri, 12 Aug 2022 18:44:43 +0200

    W dniu 12 sie 2022 o 14:26, J.F pisze:

    > Putin nie przepusci.

    Chyba nie chcesz napisać, że prawnik złamie prawo. ;)

    > Albo raz przepusci, raz nie ..

    W szkocką kratkę? ;) Czy w polską szachownicę lotniczą?...

    Stalin raz przepuścił podczas IIWW -- później ;) już nie...

    > Nie tylko z filmu
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Loose_lips_sink_ships

    > Ja tez nie, ale fakt, ze zadnych nie kupiono.
    > A pieniadze na 500+ sie znalazly :-)

    Bez waloryzacji...

    -=-

    Wróćmy jednak do haubic i czołgów kupionych w Korei Południowej...
    Koleją Transsyberyjską, morzem?... Jedno i drugie raczej ;) lepiej
    kontrolują Rosjanie niż Polacy... Może Korea wyśle do USA, skąd do
    Polski droga będzie wiodła Atlantykiem? ;) Dlaczego Amerykanie nie
    wyrazili zgody na produkcję Abramsów w Polsce? Dlaczego oficjalnie
    ,,polskie'' Kraby zostają zastąpione koreańskimi haubicami? Zmiany
    w przededniu wojny są dobrym pomysłem? Polskie ,,zbrojownie'' będą
    miały czas na wprowadzenie tych zmian?... Nie zabraknie zamiennych
    części bądź wiedzy czy doświadczenia?... Jedynie pytam...

    Czy ciężkie czołgi są dziś dobrym pomysłem?
    Rosjanie wysyłają starocie -- Armat_14 brak na ukraińskim froncie...

    Polscy żołnierze szybko przesiądą się z Twardych i Leopardów do Abramsów
    a z Abramsów do K2? Szybko opanują do perfekcji koreańskie haubice?...

    Kanibalizm będzie możliwy?...
    Przynajmniej eksploatacyjne materiały są te same?...

    Bywało, że jeździłem na zmianę różnymi samochodami... ;)

    JKaczyński (wcześniej także LKaczyński) przestrzegał świat przed
    wojną FR-NATO -- dlaczego dopiero teraz minister w rządzie partii
    JKaczyńskiego dokonuje takich gruntownych zmian?... Od dawna
    JKaczyński wiedział, że w razie czego Polacy przekażą Ukraińcom
    swoje czołgi i haubice...

    Trochę daleko z Korei do Polski...

    -=-

    Acer z Athlonem pracuje bezgłośnie... (jeśli nie liczyć łomotu
    palców o klawiaturę) Pamięć GPU (2 GiB) można wykorzystać do
    samego końca... Filmy 4K można oglądać naraz dwa -- choć ekran
    ma tylko FHD... Akumulator trzyma parę godzin... (rzecz jasna
    ów czas zależy od obciążenia)

    Wkrótce spróbuję wpisania masy faktur...
    Na razie jestem zadowolony, choć brakuje mi dwóch HDD i Legacy...

    Niebawem państwowe święto WP?...

    --