  • 11. Data: 2021-09-12 18:16:18
    Temat: Re: Pocztowy - ZawszeDarmowe -> Rachunek Podstawowy
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > A przecież wystarczyłoby podać numer konta.

    Użyć karty jest bez porównania łatwiej, niż wklepać 18 cyferek.
    I się nie pomylisz.
    A co do zablokowania, to co to przeszkadza? Gubisz kartę, blokujesz, i
    cieszysz się "uff już mi nikt nie wpłaci we wpłatomacie obcej sieci, i
    nie będę stratny prowizji brawo ja :-)" ;-)

    --
    Alf/red/

  • 12. Data: 2021-09-12 19:42:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 12 września 2021 o 18:16:21 UTC+2 Alf/red/ napisał(a):
    > Użyć karty jest bez porównania łatwiej, niż wklepać 18 cyferek.

    Jak nie masz karty to bez porównania trudniej ;P

    > I się nie pomylisz.

    Szansa na pomyłkę niezauważoną to 1/100.
    Hmm, w sumie jakby to była masa to wcale nie jest mało...
    Ale też pomyłka musi być na min. 2 cyfrach.

    Jak jeszcze (przyszła) żona miała meldunek pod Radomiem, to paszport musiała tam
    załatwiać (teraz rejonizacja jest chyba już województwami).
    I pani z Radomia nie chciała podać numeru konta (wtedy jakoś można było paszport tak
    zamówić, że wystarczało raz pojechać a nie dwa), bo marudziła, że ludzie źle
    wpłacali.
    Chyba gdzieś indziej ten numer znaleźliśmy, ale kazałem tam zadzwonić i opowiedzieć
    pani, że teraz jest NRB, liczba kontrolna i pomylić się jest duużo trudniej. "A skąd
    pani ma takie informacje?"

    > A co do zablokowania, to co to przeszkadza? Gubisz kartę, blokujesz, i
    > cieszysz się "uff już mi nikt nie wpłaci we wpłatomacie obcej sieci, i
    > nie będę stratny prowizji brawo ja :-)" ;-)

    To pogrom mBąka ;>
    A któryś bank ma prowizję większą niż 10zł?

    Z ciekawych obserwacji w oddziale - gościu przyniósł worek miedziaków i wpłacał w
    kasie.
    Ciekawe, czy to była jakaś opłata? ;>
    Jak kiedyś gość do kasy w sądzie przyniósł dwa wirki jiedziaków, żeby zapłacić
    grzywnę...

  • 13. Data: 2021-09-13 21:04:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Sep 2021 05:01:31 -0700 (PDT), w
    <48a347cc-55ea-4712-80bb-d15dbaa1067dn@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ech, czy nie piszę wyraźnie, że mBąk pozwalał - i może nadal pozwala - WPŁACAĆ
    KARTĄ ZASTRZEŻONĄ?

    Ale policzą pewnie za wydanie, tam wszystko działa inaczej.

    > O ludziu, to najbliższy euronet masz akurat w oddziale nest?

    Nie, ale nawet bliżej niż do Nesta. Więc plus.
    I nawet BLIK-iem mogę wpłacać, więc nie muszę dźwigać karty Nesta :)

    > Dziwnie mieszkasz, ale jest to też dziwny argument na poparcie tezy, że w "neście
    wpłacasz za darmo" ;>
    > Ale też nie dziwi, że wpłacałeś na poczcie.
    > Żubra czy skarbonki nie masz gdzieś?
    > A może jakaś lokalna spółdzielnia?
    > Ostatnio znalazłem "Warszawski Bank Spółdzielczy" - ale mają warunki na debetówkę,
    więc nie założyłem konta.

    Na nic takiego nie liczę, ale wpłatomat Euronetu mnie wystarcza.

  • 14. Data: 2021-09-13 21:14:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    PS. Serio taką wyszukiwarkę wpłatomatów Euronet oferuje? :D

    https://euronetpolska.pl/index.php?m=maps&m_2=cdms&i
    d=251

  • 15. Data: 2021-09-13 21:27:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 21:15:14 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > PS. Serio taką wyszukiwarkę wpłatomatów Euronet oferuje? :D
    >
    > https://euronetpolska.pl/index.php?m=maps&m_2=cdms&i
    d=251

    Niezła lista, 205 stron po 15 pozycji i jeszcze coś na 206. ;>
    Ale można też zaznaczyć "pokaż na mapie", będzie nowocześniej ;P

  • 16. Data: 2021-09-13 23:30:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2021 12:27:11 -0700 (PDT), w
    <70559870-60b9-4b11-856f-9e7341ac3ba7n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Niezła lista, 205 stron po 15 pozycji i jeszcze coś na 206. ;>
    > Ale można też zaznaczyć "pokaż na mapie", będzie nowocześniej ;P

    Nie będzie, bo na mapie będziesz miał bankomaty niczym-się-nie-różniące.
    Ale na tej mapie jest wpłatomat zaraz za winklem w jakimś markecie :)

    To bliżej niż miałem na pocztę.

  • 17. Data: 2021-09-13 23:47:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 23:35:15 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 13 Sep 2021 12:27:11 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...com>, Dawid Rutkowski

    > Nie będzie, bo na mapie będziesz miał bankomaty niczym-się-nie-różniące.

    "Niczym-się-nie-różniące" od czego?
    Można też zaznaczyć pokazywanje tylko maszyn z opcją wpłaty.

    > Ale na tej mapie jest wpłatomat zaraz za winklem w jakimś markecie :)
    >
    > To bliżej niż miałem na pocztę.

    No to ciekawe kiedy trafisz na pierwszą awarię ;P

  • 18. Data: 2021-09-14 00:01:35

    Mon, 13 Sep 2021 14:47:45 -0700 (PDT), w
    <84aef5e9-c243-430e-aceb-64b723a77636n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > "Niczym-się-nie-różniące" od czego?
    > Można też zaznaczyć pokazywanje tylko maszyn z opcją wpłaty.

    Where?
    Ale widzę, że wpłatomaty mają chyba nóżkę niebieską.