  • 21. Data: 2020-09-24 15:42:04
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Wednesday, September 23, 2020 at 8:29:16 PM UTC+2, WAM wrote:
> [...]

    bezpłatnego powyżej 24 miesięcy.
    > A bo w tytule i treści nie wskazywałeś że chodzi o dg. Dopiero wyszło
    > to później w dyskusji, także przepraszam ale nie mogłem wiedzieć że
    > pytasz o dg.

    Mogłeś, mogłeś, bo VW nie prowadzi od dawna kont osobistych...

    *obowiązkową* kartą debetową. W dodatku kartą, która kosztuje 8 zł (chyba że się ma
    zakupy bezgotówkowe 400zł/mies albo wpłaci we wpłatomatach wskazanych przez bank co
    najmniej 1000zł/mies).
    > Mam w Idea konto dg "firma to ja" bez karty, nie jest więc
    > obowiązkowa. Przelew do zus chyba i tak robić trzeba ;) [sprawdzić czy
    > nie zwolniony bo covid].
    https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Tabela_Oplat_i
    _Prowizji_dla_jdg_01082020.pdf

    Nazwa konta Konto Firma+
    Otwarcie Rachunku Rozliczeniowego 0,00 PLN
    Otwarcie Rachunku Pomocniczego 0,00 PLN
    Prowadzenie Rachunku Rozliczeniowego 0,00 PLN(?) / 10,00 PLN
    Prowadzenie Rachunku Pomocniczego 5,00 PLN
    Obsługa debetowej karty płatniczej 0,00 PLN(7) / 8,00 PLN

    (1) Opłata za prowadzenie Konta Firma+ wynosi bezwarunkowo 0,00 PLN przez 24 miesiące
    od otwarcia rachunku. W kolejnych miesiącach opłata wynosi 0,00 PLN, pod warunkiem
    wykonania przelewu do ZUS z tego rachunku, w danym miesiącu kalendarzowym oraz
    posiadania aktywnej karty debetowej w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, za który
    naliczana jest opłata. W razie braku spełnienia obu tych warunków łącznie, opłata za
    prowadzenie Konta Firma+ w danym miesiącu wynosić będzie 10,00 PLN.
    (7) 7 W przypadku wykonania kartą płatniczą w danym miesiącu kalendarzowym:
    - transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę nie niższą niż 400,00 PLN dla kart
    wydanych do Rachunku lub
    - dokonania wpłat gotówki w bankomatach lub we wpłatomatach wskazanych na stronie
    internetowej Banku www.ideabank.pl. i wyposażonych w moduł umożliwiający dokonywanie
    wpłat, na łączną kwotę nie niższą niż 1000,00 PLN,
    opłata wynosi 0,00 PLN. W razie wydania do Rachunku drugiej i kolejnych kart
    debetowych, warunki wskazane w zdaniach poprzednich mają zastosowanie do każdej
    wydanej karty debetowej odrębnie.

    > A o karcie wspomniałem bo w koncie osobistym jest bezwarunkowo
    > bezpłatna a ja nie rozróżniam kieszeni dg od kieszeni osobistej.

    Rozumiem Cię. Niemniej jednak (a) nie powinieneś podawać niepewnych informacji, (b)
    oburzać się, gdy ktoś to zauważy.
    Tym bardziej, że w sumie to *poprzednio* nie napisałem "WAM mnie wprowadził w błąd,
    jest nierzetelny i w ogóle nie powinien nic tu pisać", tylko po prostu skorygowałem
    błędną informację.
    Dopiero teraz się do Ciebie /przyp...am/
    :-P

    witrak()

  • 22. Data: 2020-09-24 17:34:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 24 Sep 2020 06:42:04 -0700 (PDT), "witrak()"
    <w...@h...com> wrote:

    >Mogłeś, mogłeś, bo VW nie prowadzi od dawna kont osobistych...

    Nawet nie pamiętałem że jest taki bank ;). Tzn myślałem że go już nie
    ma. Konta tam zlikwidowałem daaaaawno.

    >https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Tabela_Oplat_
    i_Prowizji_dla_jdg_01082020.pdf
    >Nazwa konta Konto Firma+

    Chyba "Firma to ja" już nie oferują dla nowych. Tam nie mam opłaty.

    >Dopiero teraz się do Ciebie /przyp...am/
    Nie zauważyłem :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 23. Data: 2020-09-27 09:22:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale w zamian oferują inne chyba na identycznych warunkach co dawne KGP, tj. bezpłatne
    z bezpłatnym blikiem i kartą bezpłatną za 5
    transakcji miesięcznie (później 15 zł za wznowienie karty jakby co)?
    A, jakieś SMS-y mogą być płatne (limit esemesów na sztuki czy jak?), po 20 gr?

    -----