  • 1. Data: 2021-09-12 15:10:19
    Temat: Karty z niemieckim/angielskim/amerykańskim bin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    Elo,

    Korzysta ktoś z serwisów pozwalających na generowanie kart z nie-polskim
    BINem, pozwalającym np. na opłacanie usług w rodzaju hbo max, czy
    disneyplus?

    Przykładowo:
    https://www.usunlocked.com/
    https://www.statescard.com/

    Tylko że te dwie powyższe wydają się być ekstremalnie drogie.

    https://ezzocard.com/
    Niby mozna zarejestrować na dowolny adres "All virtual prepaid cards
    support AVS (Address Verification Service) and can be registered
    under any name and address. No verification is needed during
    Ezzocard card registration, neither ID nor any other documents
    are required."

    Jakieś inne, ktoś korzysta, poleca?
    Mój Revolut ma już niestety polski numer, to samo Curve, czy N26.
    Binance ma numer litewski.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2021-09-12 15:28:54
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 15:10:59 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > Jakieś inne, ktoś korzysta, poleca?
    > Mój Revolut ma już niestety polski numer, to samo Curve, czy N26.
    > Binance ma numer litewski.

    Może Vivid? Nie wiem czy wznowili już przyjmowanie klientów z Polski.
    https://vivid.money/en-eu/

  • 3. Data: 2021-09-12 17:09:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja miałem N26 ze słoweńskim BIN, ale to przez pomyłkę, wyszło jak google pay nie
    chciało działać, dostałem nową (już bez paska na podpis).

  • 4. Data: 2021-09-12 18:18:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-12, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Ja miałem N26 ze słoweńskim BIN, ale to przez pomyłkę,
    > wyszło jak google pay nie chciało działać, dostałem
    > nową (już bez paska na podpis).

    Ja mam N26 biznesowy (daje 0.1% cashback,
    nawet przy koncie za free), ale BIN jest polski :)
    A fizyczna karta mi nie jest potrzebna.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2022-01-22 18:20:53
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    > Korzysta ktoś z serwisów pozwalających na generowanie kart z nie-polskim
    > BINem, pozwalającym np. na opłacanie usług w rodzaju hbo max, czy
    > disneyplus?

    A to nie lepiej i prościej z konta np. Google Play albo iTunes? Ja np. mam
    amerykańskie konto iTunes od lat (App store), kupuje doładowania na Amazon.com i
    opłacam tym sposobem Netflix, Disney+, HBO Max itp.

  • 6. Data: 2022-01-22 18:38:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 18:20:54 UTC+1 Stiwi napisał(a):
    > A to nie lepiej i prościej z konta np. Google Play albo iTunes? Ja np. mam
    amerykańskie konto iTunes od lat (App store), kupuje doładowania na Amazon.com i
    opłacam tym sposobem Netflix, Disney+, HBO Max itp.

    Hmm, no dobra opłacenie - ale w ogóle dlaczego trzeba kombinować?
    Z Polski nie wolno korzystać z ich usług?
    Piractwo czyt. złodziejstwo?
    To co, opłaca się, a przede wszystkim ogląda, przez jakiegoś TORa?

  • 7. Data: 2022-01-22 18:42:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-01-22, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Hmm, no dobra opłacenie - ale w ogóle dlaczego trzeba kombinować?
    > Z Polski nie wolno korzystać z ich usług?

    A to pytaj ich, dlaczego nie pozwalają.

    > To co, opłaca się, a przede wszystkim ogląda, przez jakiegoś TORa?

    Ja używam NordVPN.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2022-01-22 18:43:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    >
    > Hmm, no dobra opłacenie - ale w ogóle dlaczego trzeba kombinować?
    > Z Polski nie wolno korzystać z ich usług?
    Powiedzmy, że oferta może być różna.
    Na amazonie (tzn. ebooki) też tak jest.
    KJ

    --