  • 1. Data: 2022-06-20 23:10:23
    Temat: Jak sprawdzić co się stało z pieniędzmi z IKE?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    No, miał ktoś IKE. Potem przeszedł na zasłużoną emeryturę. I przestał odkładać na
    IKE. Albo nawet przestał wcześniej.

    Jak/gdzie sprawdzić, co się stało z tymi środkami, które zgromadził?

    witrak()

  • 2. Data: 2022-06-21 00:48:56
    Temat: Re: Jak sprawdzić co się stało z pieniędzmi z IKE?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jun 2022 14:10:23 -0700 (PDT), w
    <cbbcca98-c423-498f-811f-a0d7fdd0a313n@googlegroups.
    com>, "witrak()"
    <w...@h...com> napisał(-a):

    > No, miał ktoś IKE. Potem przeszedł na zasłużoną emeryturę. I przestał odkładać na
    IKE. Albo nawet przestał wcześniej.

    > Jak/gdzie sprawdzić, co się stało z tymi środkami, które zgromadził?

    Nie widzisz ich na subkoncie w ZUS?

  • 3. Data: 2022-06-21 10:02:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, June 21, 2022 at 12:52:18 AM UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 20 Jun 2022 14:10:23 -0700 (PDT), w
    > <c...@g...com>, "witrak()"
    IKE. Albo nawet przestał wcześniej.

    > Nie widzisz ich na subkoncie w ZUS?

    A gdzie się je powinno widzieć? *)

    I jak sprawdzić, jak je się już zobaczy, czy jest ich tyle, ile być powinno? Bo
    wpłaty do IKE i IKZE robi się samemu, więc, jak ktoś przed ...dziestu laty nie był
    dostatecznie porządny i nie składał papierków, to nie ma listy wpłat.
    Ba, może nawet nie mieć listy wpłat na ZUS, robionych przez pracodawcę, bo i dla tych
    informacja była papierowa i przekazywana od przypadku do przypadku.

    Pozdr.

    witrak()

    *) Nie wygooglałem jeszcze "instrukcji do interpretacji instrukcji do systemu ZUS" -
    i dlatego tu własnie pytam, bo wiem, że inni (lepiej googlający) mogli się już z tym
    problemem zmierzyć...

  • 4. Data: 2022-06-21 12:48:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-06-21, witrak() <w...@h...com> wrote:

    [...]

> [...]

    Zakładam, że są tam, gdzie ten ktoś je odkładał.
    Chyba że je wypłacił, to wtedy ich tam nie ma.

    A co ma subkonto w ZUS do IKE?

    > A gdzie się je powinno widzieć? *)

    Na swoim koncie w instytucji, w której odkładało się środki
    na IKE.

> [...]
    > ile być powinno? Bo wpłaty do IKE i IKZE robi się samemu, więc, jak ktoś
    > przed ...dziestu laty nie był dostatecznie porządny i nie składał

    Sprawdzić historię transakcji w instytucji?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2022-06-22 00:20:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jun 2022 12:48:30 +0200, w
    <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> napisał(-a):

    > A co ma subkonto w ZUS do IKE?

    A części środków przeniesionych do ZUS nie ma na subkoncie?
    Nie chce mi się teraz logować, ale coś tam było.

  • 6. Data: 2022-06-22 00:34:18
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.06.2022 o 00:20, r...@k...pl pisze:
    > A części środków przeniesionych do ZUS nie ma na subkoncie?

    Ale to było OFE, a nie IKE.
    To OFE, co to je ponoć Tusk ukradł, kojarzysz?
    IKE to zupełnie inna bajka.

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2022-06-22 02:07:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jun 2022 00:34:18 +0200, w <t8th1a$1cn4$1@gioia.aioe.org>, Alf/red/
    <a...@u...waw.pl> napisał(-a):

    > Ale to było OFE, a nie IKE.

    OK, mea culpa.
    Nie, no to jasne, szukać we własnym IKE :)

    > To OFE, co to je ponoć Tusk ukradł, kojarzysz?

    Sam widziałem jak wynosił, razem z cukierkami ukradzionymi dzieciom.

  • 8. Data: 2022-06-22 13:08:16
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-06-21, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    [...]

    > A części środków przeniesionych do ZUS nie ma na subkoncie?
    > Nie chce mi się teraz logować, ale coś tam było.

    Myklisz IKE z OFE.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com