  • 21. Data: 2020-07-23 21:13:49
    Temat: Re: Jak działa kredyt na KK? :)
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.07.2020 o 20:50, J.F. pisze:

    > I pomniejszasz o limity z KK, bo to tez potencjalne zobowiazanie :-)

    tak, 3-5% limitu karty jako miesięczne zobowiązanie

    czyli masz kk na 10kzł to bank to potraktuje jak kredyt z ratą 300-500 zł

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 22. Data: 2020-07-23 22:31:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-23 o 17:01, J.F. pisze:
    > a to juz kwestia osobnicza.

    Nie osobnicza tylko udowodniona naukowo przez naukowców a wykorzytywana
    przez marketing

    > Maly dlug nie jest zly :-)

    Dobry dług nie jest zły. Mały też może być toksyczny.

    > Chyba lepiej miec dlug, niz przekonac sie, ze twoje "pieniadze" sa tylko
    > zapisem komputerowym :-P

    Dlaczego takie ponure myśli? Jak już ktoś się boi to nie powinien się
    zadłużać. Przecież utrata pracy i nie możność spłaty długu jest
    straszniejsza ;-)

  • 23. Data: 2020-07-23 22:40:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2020 21:13:49 +0200, Robert_DF napisał(a):

    > tak, 3-5% limitu karty jako miesięczne zobowiązanie
    >
    > czyli masz kk na 10kzł to bank to potraktuje jak kredyt z ratą 300-500 zł

    500zl dla kredytu hipo to sie chyba przeklada na calkiem spora kwote ?
    Jest gorzej niz myslalem ?

    Natomiast ... bank chyba zapomina, ze to kredyt odnawialny.
    Czyli splacam 500, ale moge wydac 400 ponownie.
    A przy 2% to nawet 480zl. Czyli rata jakby niecale 20 zl.

    Czyli licza ch* jak im wygodniej, byleby wy* klienta maksymalnie :-)

    Chociaz, jakby tak bank od karty chcial sie wycofac, albo jakis
    komornik wpadl, to moze faktycznie wyjsc 500 ...

    J.

  • 24. Data: 2020-07-24 09:40:46
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.07.2020 o 22:40, J.F. pisze:

    > 500zl dla kredytu hipo to sie chyba przeklada na calkiem spora kwote ?
    > Jest gorzej niz myslalem ?

    to zależy jaki masz dochód, niektórzy potrafią mieć limity na KK na
    kilkadziesiąt tys. złotych więc obciążenie duże, ale przy odpowiednim
    dochodzie to żaden problem

    a jak zarabiasz 2kzł netto to taki limit "zabiera" 25% dochodu miesięcznego

    > Natomiast ... bank chyba zapomina, ze to kredyt odnawialny.
    > Czyli splacam 500, ale moge wydac 400 ponownie.
    > A przy 2% to nawet 480zl. Czyli rata jakby niecale 20 zl.

    liczy się max limit do wykorzystania, nikt nie gdyba czy spłacasz całość
    czy tylko kwotę minimalną

    > Czyli licza ch* jak im wygodniej, byleby wy* klienta maksymalnie :-)

    nie jak im wygodniej tylko banki szacują ryzyko, bo mają taki obowiązek,
    więc jak chcesz wnioskować o kredyt i masz kk z relatywnie wysokim
    limitem to karty nie zamykaj, zmniejsz limit do minimum, wtedy najlepiej
    na tym wyjdziesz

  • 25. Data: 2020-07-24 11:19:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >to zależy jaki masz dochód, niektórzy potrafią mieć limity na KK na
    >kilkadziesiąt tys. złotych więc obciążenie duże, ale przy odpowiednim

    zaden problem - trzy karty po 10k to juz "kilkadziesiat".
    A i to nie wiadomo, czy nie zabraknie w chwili prawdziwej potrzeby :-)

    >dochodzie to żaden problem

    Chodzi mi o to, ze to sie chyba przelicza na calkiem spora kwote
    kredytu hipo.
    Ze 100 tys ?
    A majac wysoki dochod, marzy mi sie duzy dom :-)

    >liczy się max limit do wykorzystania, nikt nie gdyba czy spłacasz
    >całość czy tylko kwotę minimalną

    Wiem, tylko pokazales jak bank to liczy, i to niekoniecznie jest dobra
    kwota :-)

> [...]
    >obowiązek, więc jak chcesz wnioskować o kredyt i masz kk z relatywnie
    >wysokim limitem to karty nie zamykaj, zmniejsz limit do minimum,

    Nie lepiej zamknac ? W BIK chyba przez chwile informacja bedzie - wiec
    sie powinno liczyc ze byla i ze splacona ... dwa plusy

    A czy KK z limitem np 2000 zl nie wzbudzi podejrzen ?
    Czemu tak malo :-)

    Ciekawe, jak bank zareaguje na prosbe o zmniejszenie limitu ... moze
    przedstawi lepsza oferte kredytu ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-07-24 11:56:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f194e68$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=ZTJV-UliG3Y

    fajne komenty :)

    Po co Ci najnowszy iPhone jak nie jesteś bogaty?

    Ubiera się biednie bo go na to stać

    Biedny musi udawać ze ma pieniądze a bogaty musi udawać ze ich nie ma

    To ja jeszcze muszę TYLKO nauczyć się zarabiać, bo oszczędzać już umiem

    Kto by chętnie obejrzał odcinek o tym jak wychodzi się z 1mln długu?

    Karta kredytowa nadaje sie do zdzierania lodu z szyby samochodu

    na kasynach można nieźle zarobić, wystarczy spełnić jeden mały szczegół
    być jego właścicielem

    po co caly dzien jechac i zuzywac paliwo jak cie na to nie stac
    wez fotel ze smietnika usiadz bedzie taniej

    po 2 miesiącach pamdemii już wiemy kto bogatym jest
    a kto bogatego udawał

    Faceci w drogich garniturach i roleksach pracują dla facetów w dżinsach
    i koszulkach

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 27. Data: 2020-07-24 12:59:25
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 24.07.2020 o 11:19, J.F. pisze:

    > zaden problem - trzy karty po 10k to juz "kilkadziesiat".
    > A i to nie wiadomo, czy nie zabraknie w chwili prawdziwej potrzeby :-)

    jak zabraknie to zawsze można pozamykać lub limity zmniejszyć

    > Chodzi mi o to, ze to sie chyba przelicza na calkiem spora kwote kredytu
    > hipo.
    > Ze 100 tys ?
    > A majac wysoki dochod, marzy mi sie duzy dom :-)

    jak masz dużą rodzinę to pewnie tak, a jak jesteś zatwardziałym singlem
    i masz 50kzł dochodu to na co ci taki wielki dom?

    > A czy KK z limitem np 2000 zl nie wzbudzi podejrzen ?
    > Czemu tak malo :-)

    mało? masz tyle ile potrzebujesz
    jeszcze się nie spotkałem z pytaniem analityka dlaczego klient ma niski
    limit...

    > Ciekawe, jak bank zareaguje na prosbe o zmniejszenie limitu ... moze
    > przedstawi lepsza oferte kredytu ? :-)
    >
    > J.

    zanim klient składa wniosek o hipo to zwykle pyta w swoim banku, więc
    jak później przy jakiejś okazji wyjdzie, że zmniejsza limit bo mu
    zdolność w innym nie wychodzi to klient już jest przygotowany dlaczego
    nie w swoim banku

  • 28. Data: 2020-07-24 13:00:39
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 24.07.2020 o 11:56, PiteR pisze:

    > Faceci w drogich garniturach i roleksach pracują dla facetów w dżinsach
    > i koszulkach

    czy to nie jest fajne? ;-D

  • 29. Data: 2020-07-24 13:37:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >jak zabraknie to zawsze można pozamykać lub limity zmniejszyć

    Ja o limicie mowie. Jak dookola zaczna strzelac, to sie nie bedziesz
    zastanawial ze bilet na najblizszy samolot kosztuje 2000$ ...

    >jak masz dużą rodzinę to pewnie tak, a jak jesteś zatwardziałym
    >singlem i masz 50kzł dochodu to na co ci taki wielki dom?

    Bo nie lubie ograniczen i porzadkow :-)

    >mało? masz tyle ile potrzebujesz

    Ja sobie moze tak wytlumacze, ale analityk ...

    >jeszcze się nie spotkałem z pytaniem analityka dlaczego klient ma
    >niski limit...

    Ja nie analityk, ale zastanowiloby mnie.
    Moze istotnie klientowi tyle wystarcza i nie chcial wiecej, a moze ...
    wiecej mu bank wydajacy nie przyznal ... a czemu nie przyznal wiecej ?

    >zanim klient składa wniosek o hipo to zwykle pyta w swoim banku, więc

    Ja mam kilka "swoich bankow" :-)

    >jak później przy jakiejś okazji wyjdzie, że zmniejsza limit bo mu
    >zdolność w innym nie wychodzi to klient już jest przygotowany
    >dlaczego nie w swoim banku

    Bo oferte mieliscie do ... kiepską. I tu jest dobry moment do
    negocjaji ponownych :-)

    J.