    Date: Sat, 18 Mar 2023 21:17:24 +0100
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Monika Głowacka <m...@g...pl>
    Subject: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu

    Podobno jak się podepnie karte pod Google Pay, to w transakcjach sklep
    otrzymuje informacje, że zapłacono inną kartą niż moja. Dopieo GooglePay
    rozlicza się z moim bankiem i kasa schodzi odemnie.

    Na wyciągach jak to jest uwidocznione? Czy będzie mój bank wiedział,
    gdzie zapłaciłam kartą podpiętą do GooglePay?