eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApplePay i kk Citi › ApplePay i kk Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    s.uzoreto.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: ApplePay i kk Citi
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    Date: Thu, 23 Jun 2022 18:12:10 +0200
    Message-ID: <1cp8trv5kf2nq.x13i7b2kvaxr$.dlg@40tude.net>
    Lines: 47
    NNTP-Posting-Host: 89.64.90.250
    X-Trace: 1656000730 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 561 89.64.90.250:55630
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2751
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663737
    [ ukryj nagłówki ]

    Płaciłam - tzn. usiłowałam zapłacić ApplePayem do którego mam podpiętą
    kk Citi. Bezskutecznie.

    Pośrednik to przelewy24.pl
    Jak klikam " Sprawdź status transakcji" w standardowym mailu od nich, to
    widzę okno z tytułem: "Wybierz formę płatności"
    oraz treścią okienka pośrodku
    "Status transakcji: Niedostępna
    Dane Twojej transakcji nie zostały znalezione. W celu uzyskania
    informacji o statusie, skontaktuj się ze sprzedawcą."

    Skontaktowałam się z przelewy24 - na razie twierdzą, że transakcja
    została odrzucona przez bank i oni *nie wiedzą* z jakiego powodu.
    Co dziwne status transakcji odrzuconej (innej, ale tez przelewy24) ma
    zupełnie inny tytuł okna i opis
    Wystąpił błąd podczas transakcji
    Status transakcji: Nieopłacona
    Transakcja oczekuje na dokonanie wpłaty. Po jej otrzymaniu, środki
    zostaną przekazane do odbiorcy."

    Zatem już mi tu coś zgrzyta w zeznaniach przelewy 24. Skoro bank
    odrzucił (jak zeznają w mailu), to dlaczego w przypadku nieudanej
    płatności ApplePay odsyłają mnie do sprzedawcy?

    Natomiast Citi zeznaje co następuje:

    Transakcja nie została zaakceptowana, ponieważ nie spełniała zasad
    wyznaczonych przez Dyrektywę PSD2. Usługodawca pominął wymóg silnego
    uwierzytelnienia i wysłał do Banku autoryzację bez dodatkowego
    zabezpieczenia 3D - Secure. Z tego powodu nie otrzymała Pani prośby o
    weryfikację transakcji w usłudze 3D - Secure.
    *O przyczynie odmowy płatności Usługodawca został poinformowany
    specjalnym kodem, niestety nie ponowił próby spełniającej wymogi
    Dyrektywy.*

    Poprowadzę nadal dyskusję z przelewy24 i zobaczę co mi z tego wyjdzie,
    pewnie to co zwykle, czyli my jesteśmy kryształowi, a klient jest gupi,
    nic nie rozumie i się czepia.

    Pytanie do grupy - może ktoś ma podpiętą kk Citka do ApplePaya, udaje mu
    się płacić nią w internetach i może opisać swoje doświadczenia - czy
    wszystko jest ok i jak wygląda w takim przypadku proces ewentualnej
    autoryzacji o której pisze Citi?


    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1