eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweMedia społecznościowe a decyzje finansowe › Zaufanie do mediów społecznościowych jako źródeł informacji

Media społecznościowe a decyzje finansowe

2013-06-24 10:07

Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 12 krajach. Ponad połowa respondentów z Polski dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zaufanie do mediów społecznościowych jako źródeł informacji Pozostałe źródła informacji, poza mediami społecznościowymi, zdają się być cenione w podobnym stopniu w Polsce co i w krajach Europy Zachodniej

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: