eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Media społecznościowe a decyzje finansowe

2013-06-24 10:07

Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 12 krajach. Ponad połowa respondentów z Polski dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Stale kupuję coś impulsywnie Polacy nie szaleją na zakupach – regularnie na impulsywne zakupy pozwala sobie 22% respondentów z Polski

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: