2013-06-24 10:07
Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 12 krajach. Ponad połowa respondentów z Polski dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wpływ sytuacji gospodarczej na sytuację finansową W okresie ostatnich 3 miesięcy sytuacja finansowa połowy Polaków (50%) nie zmieniła się
Podstawa opodatkowania podatkiem od spadków i darowizn
Sprzedaż nieruchomości nabytej w drodze zamiany w PIT
Praktyczna nauka zawodu pozbawia prawa do ulgi prorodzinnej
Rok 2021 na rynku nieruchomości to jedna wielka niewiadoma
Amazon.pl startuje w Polsce
Przemysł 4.0 i sieć 5G. Jakie korzyści niesie to połączenie?
Jakie nowości w Google Workspace?