  • 1. Data: 2016-03-20 22:46:21
    Temat: zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku
    Od: n...@p...pl

    rozważam zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku
    jako sposób na bezprowizyjną wypłatę gotówki w DB

    tzn. jest sobie fundacja i ma "rachunek oszczędna
    firma" w tym właśnie DB, z rachunku zakładam lokatę
    i po minucie idę do kasy i ustnie zrywam tę lokatę.

    pytanie: czy pieniądze z zerwanej lokaty zostaną mi
    wypłacone do ręki czy obowiązkowo powrócą na rachunek
    oszczędna firma?

  • 2. Data: 2016-03-21 00:16:45
    Temat: Re: zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 22:46, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > pytanie: czy pieniądze z zerwanej lokaty zostaną mi
    > wypłacone do ręki czy obowiązkowo powrócą na rachunek

    Tak rozumiesz zapis z regulaminu?

  • 3. Data: 2016-03-21 00:21:37
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 00:16:45 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Tak rozumiesz zapis z regulaminu?

    który konkretnie zapis regulaminu?

  • 4. Data: 2016-03-21 08:28:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 00:21, n...@p...pl pisze:

    > który konkretnie zapis regulaminu?

    A która konkretnie lokata? Daj linka do promocji/produktu i regulaminu,
    to podyskutujemy, bo na razie nie ma o czym.

  • 5. Data: 2016-03-21 16:35:57
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 08:28:51 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > A która konkretnie lokata? Daj linka do promocji/produktu i regulaminu,
    > to podyskutujemy, bo na razie nie ma o czym.

    mnie nie chodzi o dyskusje nad regulaminami ale
    o ewentualne praktyczne doświadczenia osób które
    używały zrywania lokaty do wypłacania gotówki i
    które mają praktyczne doświadczenie a nie teorię

  • 6. Data: 2016-03-21 18:14:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 16:35, n...@p...pl pisze:

    > mnie nie chodzi o dyskusje nad regulaminami ale
    > o ewentualne praktyczne doświadczenia osób które
    > używały zrywania lokaty do wypłacania gotówki i
    > które mają praktyczne doświadczenie a nie teorię

    W praktyce, żeby to działało, to musi być możliwość w regulaminie.
    I pewnie jeszcze musisz o to zawalczyć.
    Testowałem takie rozwiązania w innych bankach sto lat temu,
    ale nie było opcji w regulaminie, więc nie ma o czym mówić.