  • 1. Data: 2020-07-28 11:14:14
    Temat: zjebana weryfikacja
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2020-07-28 11:32:58
    Temat: Re: zjebana weryfikacja
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 28.07.2020 o 11:14, PiteR pisze:

    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-07-29 16:05:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jul 2020 10:14:14 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Uważajcie bo na niektórych stronach
    > niepodanie hasła to próba zalogowania

    A dlaczego miałoby to być traktowane inaczej niż podanie błędnego
    hasła?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-07-29 16:38:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.2855538905799407674@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > A dlaczego miałoby to być traktowane inaczej niż podanie błędnego
    > hasła?

    Nie wycinaj co dla ciebie wygodne panie łapiący za słówka

    Uważajcie bo na niektórych stronach niepodanie hasła to próba
    zalogowania nieudana i licznik prób -1

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2020-07-29 16:50:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > Uważajcie bo na niektórych stronach
    > niepodanie hasła to próba zalogowania
    > i licznik -1

    No i?
    KJ

  • 6. Data: 2020-07-29 18:49:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87pn8enzol.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > No i?

    no i zablokowałem sobie konto i musiałem zadzwonić na infolinie.

  • 7. Data: 2020-07-29 19:14:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > in <news:87pn8enzol.fsf@alfa.kjonca>

    > no i zablokowałem sobie konto i musiałem zadzwonić na infolinie.

    Współczuje, ale (to pytanie zdaje się padło) brak hasła ma być
    traktowane inaczej niż złe hasło? Zwłaszcza jeśli jest to robione w
    jednym kroku.
    KJ

  • 8. Data: 2020-07-29 20:14:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Współczuje, ale (to pytanie zdaje się padło) brak hasła ma być
    > traktowane inaczej niż złe hasło? Zwłaszcza jeśli jest to robione w
    > jednym kroku.

    Może tak być - licznik złych haseł ma uniemożliwiać brutalny atak
    (słownikowy itd), a niepodanie żadnego hasła nie jest brutalnym atakiem
    (chyba że możliwy byłby brak hasła - ale załatwianie tego licznikiem
    byłoby niedorzeczne).
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2020-07-29 20:24:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

> [...]
    > (słownikowy itd), a niepodanie żadnego hasła nie jest brutalnym atakiem
    > (chyba że możliwy byłby brak hasła - ale załatwianie tego licznikiem

    Ja wiem, że może.
    Po prostu dla mnie oba rozwiązania są jakoś tam dopuszczalne, i dlatego
    jestem zaciekawiony tak emocjonalną ("zjebana") reakcją OP.
    KJ

  • 10. Data: 2020-07-29 20:27:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87lfj2nsza.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > Współczuje, ale (to pytanie zdaje się padło) brak hasła ma być
    > traktowane inaczej niż złe hasło? Zwłaszcza jeśli jest to robione w
    > jednym kroku.

    wprowadź login enter
    wprowadź hasło enter

    Jeśli nie naciśnięty był drugi raz enter nie powinno być zaliczone

    licznik odlicza 5 minut zero

    nie mozesz juz zalogowac sie loginem i haslem
    zadzwonimy do ciebie (syntezator) podamy kod
    nikt nie dzwoni

    licznik odlicza 5 minut zero

    dostep zablokowany skontaktuj sie z infolinia

    Coś jak z bankomatami które wymagały enter po pin
    widziałem taki w 2001r

    trzy razy dobry pin ale czlowiek z kraju gdzie nie ma entera nie wpadł
    na to żeby dac enter po pinie. Teraz w Anglii np bankomat nie wymaga
    entera.