  • 1. Data: 2016-12-05 09:10:09
    Temat: zestawienie banków spółdzielczych wg kapitału
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    szukam po internecie zestawienia wszystkich
    polskich banków spółdzielczych wg kapitału

    znam ten link
    <www.knf.gov.pl/dla_rynku/PODMIOTY_rynku/Podmioty_se
    ktora_bankowego/banki_spoldzielcze.html>
    ale niestety nie ma tam mowy o wysokości kapitału

  • 2. Data: 2016-12-08 10:18:32
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 09:10:10 UTC+1 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
> [...]
    > <www.knf.gov.pl/dla_rynku/PODMIOTY_rynku/Podmioty_se
    ktora_bankowego/banki_spoldzielcze.html>
    > ale niestety nie ma tam mowy o wysokości kapitału

    Spotkałem się z takim dokumentem ale wewnątrz banku, taki dokument może nie być
    dostępny w Internecie