  • 1. Data: 2018-04-27 13:54:35
    Temat: zasilenie revoluta?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

    mam 2% zwrotu (za płatności kartą) w Millennium i się zastanawiam czy
    obciążenie z revoluta się zaliczy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2018-04-27 14:02:34
    Temat: Re: zasilenie revoluta?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-27, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?
    >
    > mam 2% zwrotu (za płatności kartą) w Millennium i się zastanawiam

    W mBanku mi to pokazują jako "płatność kartą", czyli transakcję bezgotówkową.

    > czy obciążenie z revoluta się zaliczy?

    Szansa jest :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2018-04-27 20:58:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 13:54, RobertS pisze:
    > jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

    Ja mam w historii karty kredytowej zapisane jako "transakcja bezgotówkowa".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-04-27 22:46:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 20:58, Akarm pisze:

    > Ja mam w historii karty kredytowej zapisane jako "transakcja bezgotówkowa".

    ok, czyli traktowane jako normalna transakcja bezgotówkowa (jeszcze
    bonusy na debetówce można zbierać)

    ps
    przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2018-04-28 02:54:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 22:46, RobertS pisze:

    > przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

    U mnie nie było.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-04-28 07:43:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-27, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

    Nie ma. Gdyby nie śmieszne roczne limity, to byłby fajny zamiennik
    do popularnego kiedyś zestawu mBank + Bluecash. ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2018-04-28 21:16:07
    Od: g...@g...com

    Bancer napisal "Smieszne roczne limity" - czy standartowe kilkadziesiat tys. funtow
    to smieszny limit.
    Chlopie czytaj, czytaj zamiast zaczniesz pisac bzdury !!

  • 8. Data: 2018-04-28 21:40:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Kilkadziesiąt" czyli ile?
    Sam zacznij być dokładny zanim zaczniesz zarzucać pisanie bzdur.
    I doczytaj, że chodzi o "oscylator".
    Gdzie indziej czytałem że ten limit to ok. 60k zł rocznie (może taki jest dla
    klientów z PL, standard GB może być wyższy). Ja mam KK na łączny limit 50k - więc do
    dobrego, pełnego "oscylatora" potrzebowałbym z 10 razy większy limit w revolucie.

  • 9. Data: 2018-04-28 21:53:10
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-28, g...@g...com <g...@g...com> wrote:

    > Bancer napisal "Smieszne roczne limity" - czy standartowe kilkadziesiat tys.
    > funtow to smieszny limit.

    Standardowo to jest 60 tys. złotych _rocznie_.
    Tak, to jest śmieszny limit do tego co opisałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-04-29 14:22:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2018-04-28, g...@g...com <g...@g...com> wrote:

    >Standardowo to jest 60 tys. złotych _rocznie_.
    >Tak, to jest śmieszny limit do tego co opisałem.

    Czyli do wyciagniecia pieniedzy z KK, umieszczenia na lokacie, i
    splaceniu w GP ?

    No coz, tak dobrze to nie ma, banki musza zarabiac :-)

    J.