  • 1. Data: 2018-04-27 14:51:23
    Temat: www.stockgeneral.com oszuści!
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jak założyłem firmę, odezwał się jeden gość mówiąc że jest doradcą i że
    się odezwie gdy będą jakieś debiuty na giełdzie.
    Teraz zadzwonił, i powiedział że mogę utworzyć konto na stronie
    www.stockgeneral.com.
    Widziałem że profesjonalnie zrobiona strona, co rozwiewało moje
    wątpliwości. Usłyszałem że minimalna inwestycja to 5 tysięcy złotych.
    Wpłaciłem.
    Wysłałem potwierdzenie na p...@s...com, wpłacają na FAST
    COMPANY SP. Z O.O. Potwierdzenie rozwiewało wątpliwości.
    Potem dostałem telefon mówiący że gdybym więcej wpłacił to bym dostał
    dofinansowanie, co wzbudziło moje wątpliwości.
    Rozwiewało wątpliwości, bo widziałem że mam Balans 5000 zł, czyli jest
    zaksięgowane.
    Jednak dziś się nikt nie odezwał, telefony - brak takiego numeru.
    Próbowałem wycofać, wypisuje "withdrawal request" i nic.

  • 2. Data: 2018-04-27 17:38:56
    Temat: Re: www.stockgeneral.com oszuści!
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > rozwiewało moje wątpliwości.