  • 1. Data: 2020-02-07 10:19:16
    Temat: wielkie czyszczenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://businessinsider.com.pl/firmy/wyniki-ing-bsk-
    utrzymane-bank-wyczyscil-200-tysiecy-klientow/8jk3jm
    2

    "W ostatnich trzech miesiącach roku doszło do "wielkiego czyszczenia"
    nieaktywnych kont.
    "Spadki wynikają z czyszczenia bazy klientów spowodowanego względami
    regulacyjnymi"

    Inne banki tez beda czyscic ?

    J.

  • 2. Data: 2020-02-07 11:10:43
    Temat: Re: wielkie czyszczenie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 10:19, J.F. pisze:
    > Inne banki tez beda czyscic ?

    I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?

    Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

  • 3. Data: 2020-02-07 12:21:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 lutego 2020 11:11:40 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?
    >
    > Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

    Ale Cię zazdrość zżera (prawdziwy wisienkowicz sprząta po sobie w bankach ;P ), ale
    zasad się uparcie trzymasz (niczym Koleś Git ;)
    A kuszą nadal - może na to się skusisz - promocja w santanderze "800 zł z kartą visa"
    (bardzo fajna, bo również dla obecnych klientów, i to również tych mających już KK -
    jedyny warunek to brak posiadania karty kredytowej visa silver pajacyk).
    Karta darmowa bez żadnych warunków na dwa lata, etatowcowi dadzą bez problemu,
    jedynie musisz donieść zaświadczenie o dochodach (jak ktoś ma konto w santander, na
    które wpływa wynagrodzenie, to nic nie trzeba donosić - zresztą konto też warto
    założyć, dają 300zł).
    Nagrody:
    - 150zł za założenie karty dodatkowej (oczywiście darmowa) - i nowość, już nie trzeba
    ciągnąć do oddziału przyszłego użytkownika karty dodatkowej - na pewno, gdy ma już
    "kartotekę" w santander, jeśli nie - nie wiem, nie testowałem,
    - 50zł za założenie karty mobilnej w apce (oczywiście darmowa),
    - przez 12 miesięcy moneyback 1% - max. 50zł na miesiąc.

    Nie wiem, czy te promocje łączą się z programem poleceń - ale na wszelki wypadek mój
    kode polecenia: 1013777859 ;>

  • 4. Data: 2020-02-07 12:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?

    >Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

    Zakladam, ze windykowac oplaty powinny wczesniej.
    Wiec albo konto darmowe, albo zapis "nie pobiera sie przy saldzie 0
    zl".
    A w ogole to rasowy wisienkowicz konto od razu zamyka, bo bedzie nowa
    promocja,
    a mniej rasowy ... musi czytac nowe cenniki.

    J.

  • 5. Data: 2020-02-07 14:36:42
    Od: z <...@...pl>

    RASA... A może to już KASTA? ;-)

  • 6. Data: 2020-02-08 10:04:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > "W ostatnich trzech miesiącach roku doszło do "wielkiego
    > czyszczenia" nieaktywnych kont.

    Dziękuję Ci banku żeś mnie nie wyczyścił przez 10 lat.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 7. Data: 2020-02-08 10:22:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2020 09:04:52 GMT, PiteR napisał(a):

    > Dziękuję Ci banku żeś mnie nie wyczyścił przez 10 lat.

    A spelniasz warunki ?
    To moze zostaniesz wyczyszczony :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-02-08 10:30:04