  • 11. Data: 2020-05-18 13:26:23
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 18.05.2020 o 12:59, J.F. pisze:

    > Ja tam z drugiej reki slyszalem, jak jakis przedsiebiorca zlozyl wnioski
    > do chyba wszystkich programow, a nie dostal zadnej odpowiedzi.

    i ja właśnie tak mam, ale to spore miasto więc wniosków mają mnóstwo,
    dodzwonienie się do ZUS jest praktycznie niemożliwe

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 12. Data: 2020-05-18 14:22:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >i ja właśnie tak mam, ale to spore miasto więc wniosków mają mnóstwo,
    >dodzwonienie się do ZUS jest praktycznie niemożliwe

    Szczegolnie jak w ZUS urzednicy pracuja zdalnie i nie sa pod telefonem
    :)

    J.

  • 13. Data: 2020-05-18 14:54:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 May 2020 20:50:14 +0200, Robert Sierant <b...@x...pl>
    wrote:
    > a o co wnioskowałeś?

    Wsparcie z tarczy PFR, w czwartek wniosek, w piątek potwierdzenie
    przydziału kasy, przed chwilą przyszedł przelew.
    Było tylko jedno ale: zmniejszyli wysokość wsparcia bo inaczej
    policzyli stan zatrudnienia niż to co podała mi księgowość, ale od
    razu wspomnieli że to jest do wyjaśnienia i mogę wnioskować o resztę
    jeśli wykażę, że stan faktyczny jest taki jak ja podałem a nie jaki
    oni widzą.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2020-05-18 15:23:01
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 18.05.2020 o 14:22, J.F. pisze:

    > Szczegolnie jak w ZUS urzednicy pracuja zdalnie i nie sa pod telefonem :)
    >
    > J.

    też pracuję zdalnie i tel. mam przekierowany, jak klient dzwoni to nawet
    nie wie, że mnie fizycznie w biurze nie ma

    być może ZUS również tak ma?

  • 15. Data: 2020-05-18 16:16:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 15:23, Robert_DF pisze:

    > też pracuję zdalnie i tel. mam przekierowany, jak klient dzwoni to nawet
    > nie wie, że mnie fizycznie w biurze nie ma
    >
    > być może ZUS również tak ma?

    ZUS już od dawna ma tak, że może do Ciebie zadzwonić
    (choć tego nie robi) a Ty nie możesz zadzwonić do niego.
    A teraz nawet centralki przełączyli na informację z tym numerem
    infolinii - a tam się raczej trudno dodzwonić.
    Mam teraz do wyjaśnienia sprawę nie związaną z koronawirusem, tylko
    jakieś nieścisłości z zasiłkami i nie da się nic załatwić.
    Chyba wyślę zwykłą pocztą coś.

    PS
    Najgorszy jest w tym całym koronawirusowym zamieszaniu brak informacji.
    Bo niby wnioski poskladane, ale nie wiadomo jakie decyzje.

  • 16. Data: 2020-05-18 16:35:18
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 16:16, cef pisze:

    > PS
    > Najgorszy jest w tym całym koronawirusowym zamieszaniu brak informacji.
    > Bo niby wnioski poskladane, ale nie wiadomo jakie decyzje.

    no właśnie, to jest najgorsze

    wnioski wysłane na początku kwietnia i od tego czasu cisza...
    tylko jak się zaloguję to mam info, że zalegam już w dwoma składkami

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 17. Data: 2020-05-18 18:00:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 16:35, Robert Sierant pisze:

    > no właśnie, to jest najgorsze
    >
    > wnioski wysłane na początku kwietnia i od tego czasu cisza...
    > tylko jak się zaloguję to mam info, że zalegam już w dwoma składkami

    Konkretnie samo Cię informuje czy musisz kliknąć w rozliczenia i salda?
    Ja mam za marzec zaplacone i umorzone, ale nie zwrócili na konto o co
    wnioskowałem, więc jakby na składki za kwiecień, których nie zapłaciłem
    mam już górkę w ZUS.
    Czekam teraz na info co z kwietniem, ale skoro za marzec przysłali
    konkretną
    informację, że umorzyli tyle i tyle złotych (takiej pomocy udzielono) to,
    myślę, że za kwietniowe deklaracje się wezmą dopiero jak minie termin
    ich składania
    i będą wiedzieli jakie kwoty umarzają, czyli dopiero w tym tygodniu coś
    ruszy.

  • 18. Data: 2020-05-18 22:51:35
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-05-18 o 12:14, zaqu pisze:
    > ZUS: Pierwsze postojowe, wniosek 2.04 - wypłata 15.04
    > drugie postojowe, wniosek 4.05, druk RSP-D 4.05, korekta na inny wniosek RSP-DK
    15.05 po telefonie z zusu. Wcześniej nie było jeszcze wniosku "DK" jak wypełniałem,
    więc tutaj czekam. Stare wnioski tylko dotyczą pierwszego postojowego, kontynuacja
    już na RSP-DK.

    > Mikropożyczka PUP 5000 zł: wniosek 24.04 - wypłata 15.05
    > ZUS: umorzenie za marzec. Decyzja pod koniec ubiegłego tygodnia ok.14.05.2020.
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzięki za info - też żonka złożyła RSP-D podobnie jak za kwiecień
    nikt z ZUS-u nie dzwonił do tej pory - też złożony był 4.05

    Właśnie wyprodukowałem RSP-DK ... i czekamy dalej

    Pozdro

  • 19. Data: 2020-05-18 23:27:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5ec26a8a$0$17356$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tam z drugiej reki slyszalem, jak jakis przedsiebiorca
    > zlozyl wnioski do chyba wszystkich programow, a nie dostal
    > zadnej odpowiedzi.

    Czyli do jakich?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2020-05-18 23:32:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5ec27e16$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > Szczegolnie jak w ZUS urzednicy pracuja zdalnie i nie sa pod telefonem

    Co to znaczy zdalnie? Pracownik może nawet siedzieć na
    Marsie -- telefon i net tam funkcjonuje tak samo, jak
    w siedzibie internetu, czyli w Warszawie!

    BTW -- gdzie teraz jest Marek_Z? -- który w pewnym sensie
    sądownie namierzył siedzibę internetu, popierając swój
    namiar dowodem sądowym!

    --