  • 11. Data: 2018-08-08 09:34:59
    Temat: Re: szybko poszlo
    Od: Heniek <h...@g...com>

    > Amazon sie w paczkomaty bawi ?
    > No i paczkomat wymaga nr telefonu ...

    Który można w łatwy sposób zdobyć.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.rs.
    sip.softphone&hl=pl

  • 12. Data: 2018-08-08 09:39:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-08 o 09:34, Heniek pisze:

    > Który można w łatwy sposób zdobyć.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.rs.
    sip.softphone&hl=pl

    Tylko gdzie tu anonimowość? Co najwyżej pewne utrudnienie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-08-08 11:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07-08-18 o 16:59, Budzik pisze:

    >Bo dzięki temu można przykładowo na drodze cywilnej od rejestrującego
    >dochodzić odszkodowania :-) przykładowo. Natomiast karnie to słabo
    >działa.

    Od operatora, za brak danych ? Mozliwe to ?
    Niby skoro obowiazek rejestracji jest, to czemu nie.
    Zakladam zreszta, ze dane ma, tyle ze falszywe.

    Bo od kioskarki:
    -a ile mozna od niej wydobyc ?
    -i co zrobic, jak sie uprze, ze zawsze spisuje dane z dowodu, wiec i
    ten dowod miala w reku.
    A czy "kolekcjonerski", przerobiony, skradziony ... tego to ona juz
    nie wie ...

    J.

  • 14. Data: 2018-08-08 13:47:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-18 o 07:59, Budzik pisze:

    > Czyli jak zwykle przepis działa zupełnie inaczej niz ustawodawca
    > przewidział i w jakim celu go wprowadził i ... nikomu z rzadzacych to nie
    > przeszkadza?

    Może przeszkadza i zamartwiają się tym :-)

  • 15. Data: 2018-08-08 14:02:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-18 o 08:39, Liwiusz pisze:

    > Albo po prostu nie chodziło o żadnych terrorystów, tylko o inwigilację
    > zwykłych obywateli, którzy w większości grzecznie rejestrują numery na
    > siebie.

    Moim zdaniem działa, częściowo jak należy. Obserwując biling od razu
    widać, czy taki numer jest faktycznie zarejestrowany na słupa.

    > Moim zdaniem przepis działa dokładnie tak, jak tego chcieli wprowadzający.

    Moim zdaniem również. Wiadomo było, że przestępcy obejście znajdą, ale
    łatwiej ich będzie wyłowić z tłumu.

  • 16. Data: 2018-08-08 14:45:12
    Od: ń <ń@ń.ń>

    > Obserwując biling

    Jedno z tych 200 tysięcy wydanych przez sąd pozwoleń rocznie?

    > czy taki numer jest faktycznie zarejestrowany na słupa.

    A to karalne?
    BTW przypomina mi się, jak komuna pod koniec upadku ogłosiła o konieczności
    rejestracji anten satelitarnych.

  • 17. Data: 2018-08-08 14:53:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-18 o 11:43, J.F. pisze:

> [...]
    > dowod miala w reku.
    > A czy "kolekcjonerski", przerobiony, skradziony ... tego to ona juz nie

    Na razie takich procesów nie ma. Ale moim zdaniem na zasadzie ryzyka
    spokojnie by się dało.

  • 18. Data: 2018-08-08 14:54:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-18 o 14:45, ń pisze:

> [...]
    > A to karalne?
    > BTW przypomina mi się, jak komuna pod koniec upadku ogłosiła o konieczności

    O razu "karalne". Ale wiadomo, że tu trzeba sie skupić, a nie na numerze
    zarejestrowanym no.

  • 19. Data: 2018-08-08 15:40:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na razie takich procesów nie ma. Ale moim zdaniem na zasadzie ryzyka
    > spokojnie by się dało.

    A z jakiego przepisu ma wynikać ta odpowiedzialność na zasadzie ryzyka?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2018-08-08 15:49:32
    Od: Heniek <h...@g...com>

    sip.softphone&hl=pl

    > Tylko gdzie tu anonimowość? Co najwyżej pewne utrudnienie.

    Numer na słupa z podpiętym numerem z apki.
    Znajdziesz mnie?