  • 11. Data: 2019-01-10 18:53:13
    Temat: Re: stopy procentowe - jak tam?
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-10 o 02:03, J.F. pisze:

    > Ciekawe jak to z tymi dworkami jest.
    > "zaden dyrektor w NBP nie zarabia ok 65 tys" ... a ile zarabia ?
    > 64, 50, 68 ... :-)

    US wie na 100% ;)
    bo mało prawdopodobne żeby dostawały "pod stołem"
    już prędzej odwrotnie :D

    Pozdro

  • 12. Data: 2019-01-10 19:11:55
    Od: ń <k...@t...sie>

    Przyjrzyj się, jak jeden kurduplasty tłumaczy drugiemu kurduplastemu, skąd mu nogi
    wyrastają.

    -----

  • 13. Data: 2019-01-10 23:50:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 10:26:07 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2019-01-09, Poldek <p...@i...eu> wrote:
    > [...]
    >
    > Mam dejavu z frankami :P

    I co - mowisz, ze jak to wszystko p*, to zlotowkowicze zaczna sie
    zastanawiac, czy lepsze sprzedawalne mieszkanie z wielka rata, czy
    niesprzedawalne z duza ? :-)

    No i wraca pytanie - co by sie musialo stac, aby tak stopy
    podskoczyly. Zakladajac ze PiS nas z Unii nie wypisze,
    ani Unii nie rozdupcy, ani NBP nie zacznie drukowac pustego pieniadza,
    ani klony nie padna ... rynek pieniezny wydaje sie stabilny, czy w
    kazdej chwili moze sie trend odwrocic ?

    No, a jakby tak rodacy z GB powrocili masowo i zaczeli kupowac
    mieszkania ?

    J.

  • 14. Data: 2019-01-11 01:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ciekawe jak to z tymi dworkami jest.
    > "zaden dyrektor w NBP nie zarabia ok 65 tys" ... a ile zarabia ?
    > 64, 50, 68 ... :-)

    Mysle ze kazdy kto umie troche myslec doskonale zrozumiał zabieg z tej
    konferencji pod tytułem: jak zaprzeczyc zeby jednoczesnie nie skłamać i
    dodatkowo nic nie powiedziec.
    Mysle ze dokładnie tak jest ze zarabiaja odrobine poniżej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 15. Data: 2019-01-11 01:48:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    [niesmaczne żarty... jak tak można o zmarłym kuruplaście...]

    "ń" q181te$nns$...@n...news.atman.pl

    : Przyjrzyj się, jak jeden kurduplasty tłumaczy
    : drugiemu kurduplastemu, skąd mu nogi wyrastają.

    Obaj kurduplaści -- przeskalowani. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    -----

  • 16. Data: 2019-01-11 02:23:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." t...@4...net

    > Mowisz, ze to on ?

    A kto [ma szmal i motywację]?

    > Glapinski go scieral ?

    Glapiński we własnej osobie!

    > Czy dworki ?

    Co dworzanom (w tym dworkom) do poczynań władcy?

    > Ale to bardziej KNF grozila, a NBP ma tam tylko 1 miejsce.

    Audio-Video chyba ukazało także Glapińskiego.
    Trochę statyw ;) słaby -- szkiełka zbyt ciężkie,
    ale treść nagrania jest ważna...

    > A klony maja braki kapitalu,

    Bo państwo zwiększa rezerwy obowiązkowe?

    > i tu raczej przychylnosc NBP potrzebna -

    NBP przychylnie zerka -- nawet Animka to zauważyła. ;)
    LCz zręcznie wykorzystał {}pływy ;) krajowo-międzynarodowe. ;)
    (spór o SN chociażby i teraz dwórki)

    > w razie koniecznosci pozyczki.
    > Co prawda taka przychylnosc na pokaz zapewnil sobie juz wczesniej,
    > ale w razie rzezywistej potrzeby moze szybko zniknac :-)

    Dlatego prowadzi ostrzał podtrzymujący -- prawidłowo.

    > Ciekawe jak to z tymi dworkami jest.
    > "zaden dyrektor w NBP nie zarabia ok 65 tys" ... a ile zarabia ?
    > 64, 50, 68 ... :-)

    albo dworka kłamie w swych oświadczynach
    albo awans stanowiskowy poprzedzono awansem finansowym
    albo... ;)

    Tak czy siak -- chyba cały (ogólnie cały) par_lament
    stawia na ,,transparentność'' poczynań NBP.

    -=-

    To już nie ten LCzarnecki sprzed kilku miesięcy!
    Już nie przygnieciony, zalękniony, niepewny...
    Już stabilny (na oko) i spokojniejszy, z inicjatywą po swej stronie...

    -=-

    Jakby co -- stawiam na likwidację narodowych państw i rozkwit korporacyjnych państw.

    Gdy mi ,,otoczenie'' dowalało -- galerie handlowe hipermarkety
    i pomniejsze markety (w tym: Auchan, Kaufland, Lidl, Carrefour)
    oraz banki karmiły mnie orzeszkami i wisienkami (tym samym nie
    łamały nakazu Kościoła Rzymskokatolickiego -- ,,można co najwyżej
    płacić jedzeniem, nie pieniędzmi!'') oraz tanimi (bywało, że
    symbolicznie wycenionymi) dobrami konsumpcyjnymi, dzięki czemu
    przeżyłem. :)

    Pies radośnie merda ogonem do swego opiekuna a obdarowuje ;) warczeniem
    i groźnym szczekaniem (bywa, że kąsaniem) przeciwnika opiekuna. :)

    Mam być głupszy od psa?

    Państwa narodowe to permanentne wojny -- w imię przodków, Boga, boga, narodu itd...
    Matka Boska Kazańska leje po ryju Matkę Boską Częstochowską, a nawet Ostrobramską...

    Tymczasem korporacje wyciskają zyski za wszelka cenę! -- nawet za cenę
    bogacenia klientów czy otoczenia w ogóle... Nawet wrogów potrafią
    nakarmić -- oby tylko zarobić, oby tylko zapobiec wojnie, trzaskaniu
    drzwiami, przerwom w pracy... ;)

    -=-

    Weźmy LCzarneckiego -- tak żądny zysku, że podnosi oprocentowanie
    lokat i oszczędności! Tak zaślepiony żądzą pieniądza, że aż gotów
    wzbogacić bliźnich -- przecież mu zupełnie obojętnych...

    -=-

    Tak czy siak -- cios bolesny!
    AGlapiński musi spuścić pensje poddanym...

    Nasz dobrodziej (poprzednik AGlapińskiego -- jeśli jakaś
    siostra nie łapie) ponoć opłacał ośmiorniczki kartami
    banku, zaś dworki zamieniają forsę banku na prywatną,
    zanim zapłacą... ;)

    Dla mnie afery PiS pokrywają się aferami PO-PSL, ale są ubrane nieco inaczej.
    Podobnie z samą władzą -- ta sama osoba, ale w innym garniturze, czy nawet
    w tym samym garniturze, ale z innym krawatem na szyi...

    -=-

    Zyyyyy ostatniej chwili...
    Przed laty dookoła nikt nie przyznawał się do głosowania na PO.
    Teraz coraz częściej ludzie wypierają się głosowania na PiS!

    IMO ;) wybory (i ostatnie, i poprzednie..) sfałszowano -- skoro
    ludzie dookoła twierdzą, że nie głosowali na tych, których
    rzekomo wybrano na szczyty władzy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-01-11 02:28:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." isupstlg0kb8$.1445nbo9hrxib$....@4...net

    > podskoczyly. Zakladajac ze PiS nas z Unii nie wypisze,

    IMO UE potrzebuje i GB/UK, i RP -- na horym_zoncie wojna
    przeciwko FR i USA... ;)

    BTW -- amerykański samochód rozjechał Rosjanina na terenie USA...
    Czy ten incydent nie doprowadzi do impasu?... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-01-11 10:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 02:23:23 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." t...@4...net

    > A kto [ma szmal i motywację]?

    Do tego nie trzeba szmalu - moze mlodsza kadrowa w NBP, wk* na wlasne
    zarobki, moze zasluzony dyrektor dzialu kontroli, moze pracownica
    banku, w ktorym dworka ma konto.

    > Glapiński we własnej osobie!

    Jakos nie pamietam takich informacji, ale byc moze.

    > Audio-Video chyba ukazało także Glapińskiego.
    > Trochę statyw ;) słaby -- szkiełka zbyt ciężkie,
    > ale treść nagrania jest ważna...

    Tresci nie ujawniono chyba. Albo nic nie wnoszaca ... albo czeka na
    swoj czas ...

    > Bo państwo zwiększa rezerwy obowiązkowe?

    Nie tylko panstwo a Unia.
    A klonom zdaje sie ludzie wycofali troche oszczednosci, i splata
    obligacji je czeka, i procesy frankowe groza ... wiec sluszna byla
    linia wladzy - poczekac az Czarnecki doplaci i zabrac za zlotowke :-)

    > NBP przychylnie zerka -- nawet Animka to zauważyła. ;)
    > LCz zręcznie wykorzystał {}pływy ;) krajowo-międzynarodowe. ;)
    > (spór o SN chociażby i teraz dwórki)

    A ewentualny nowy prezes bedzie lepszy ?
    Czy juz mu ta obiecuja - jak sie da, to sie zrobi :-)

    > albo dworka kłamie w swych oświadczynach

    Ale to nie ona oswiadczala.

    > albo awans stanowiskowy poprzedzono awansem finansowym
    > albo... ;)

    Albo nagrody im sie slusznie nalezaly.

    > To już nie ten LCzarnecki sprzed kilku miesięcy!
    > Już nie przygnieciony, zalękniony, niepewny...
    > Już stabilny (na oko) i spokojniejszy, z inicjatywą po swej stronie...

    No, chwilowo zapewnil sobie panstwowa pomoc, ale czy przychylnosc?
    Moze tylko czekaja az dojdzie do przepasci i powiedza "sam sobie
    winien".

    > Weźmy LCzarneckiego -- tak żądny zysku, że podnosi oprocentowanie
    > lokat i oszczędności! Tak zaślepiony żądzą pieniądza, że aż gotów
    > wzbogacić bliźnich -- przecież mu zupełnie obojętnych...

    Jednych wzbogacic ... kosztem drugich :-)

    Zapewne bo musi. Taki mowisz pewny sie zrobil, a tymczasem niedawno
    obnizal stopy, a teraz sciaga za wszelka cene.
    W slad za tym pojda pewnie straty i problemy wzrosna :-)

    > Tak czy siak -- cios bolesny!
    > AGlapiński musi spuścić pensje poddanym...

    Na razie nic nie musi. Moze tez bezczelnie powedziec, ze NBP nie jest
    utrzymywany z podatkow i podatnikom nic do tego :-)

    > Nasz dobrodziej (poprzednik AGlapińskiego -- jeśli jakaś
    > siostra nie łapie) ponoć opłacał ośmiorniczki kartami
    > banku, zaś dworki zamieniają forsę banku na prywatną,
    > zanim zapłacą... ;)

    Ale ponoc srednie wynagodzenie dyrektorow od czasow Belki spadlo.

> [...]
    >
    > IMO ;) wybory (i ostatnie, i poprzednie..) sfałszowano -- skoro
    > ludzie dookoła twierdzą, że nie głosowali na tych, których

    Bez przesady, sondazy nie czytasz ?
    Ale sprawdz wyniki u siebie w miescie ... ludzie klamia ?

    J.

  • 19. Data: 2019-01-11 10:44:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zyzynski-Byc-moze-p
    rzez-caly-2019-rok-nie-bedzie-potrzeby-by-zmienic-st
    opy-procentowe-7624055.html

    Wszelkie przepowiednie, jeżeli się sprawdzają, to tylko przez przypadek.

  • 20. Data: 2019-01-11 11:39:35
    Od: ń <k...@t...sie>

    Trzeba zacząć od FED-u.

    -----