  • 1. Data: 2019-05-27 11:17:20
    Temat: przelew z pko do mbank idzie 4 dni?
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Mam potwierdzenie przelewu z pko do mbank, przelew wykonany 23.05.2019, do
    teraz nie wszedł na konto mbank?
    To mozliwe że banki tak długo operują nasza gotówką?

  • 2. Data: 2019-05-27 11:36:31
    Temat: Re: przelew z pko do mbank idzie 4 dni?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 11:17:22 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:
    > Mam potwierdzenie przelewu z pko do mbank, przelew wykonany 23.05.2019, do
    > teraz nie wszedł na konto mbank?
    > To mozliwe że banki tak długo operują nasza gotówką?

    Pisz reklamację w jednym i w drugim, niech wyjaśniają.
    Choć być może coś się dzieje z elixirem, mi w santanderze nie zaksięgowały się
    jeszcze przelewy z bnp zlecane w weekend.

  • 3. Data: 2019-05-27 12:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2019 11:17:20 +0200, mariusz napisał(a):
    > Mam potwierdzenie przelewu z pko do mbank, przelew wykonany 23.05.2019, do
    > teraz nie wszedÂł na konto mbank?
    > To mozliwe ¿e banki tak d³ugo operuj± nasza got򶫱?

    Raczej niemozliwe.

    23 to byl czwartek - powinien wyjsc co najpozniej piatkowa poranna
    sesja elixiru. ok 12-tej mbank zaksieguje.

    Przetrzymali i nawet w piatek nie wyszedl ?
    Dodatkowa autoryzacja ?

    Czy cos sie nie zgadzadza w danych i mbank zatrzymal/odrzucil ?

    Juz po 12-ej ... jesli teraz nie ma, to czas telefonowac - najpierw do
    PKO.

    J.

  • 4. Data: 2019-05-27 12:58:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    elixir jednak w porządku, o 12:30 już wszystko było (co ciekawe, najpierw przelew z
    soboty, a potem z piątku) - santi powoli księguje, milek jest szybszy ;>

  • 5. Data: 2019-05-27 13:50:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 May 2019 11:17:20 +0200, "mariusz" <m...@i...pl>
    wrote:
    > Mam potwierdzenie przelewu z pko do mbank, przelew wykonany
    > 23.05.2019, do

    Jest to potwierdzenie wysłania czy zlecenia? PKO bp udostępniania
    taki wynalazek jak "potwierdzenie zlecenia" przelewu, który jest
    wykorzystywany do wprowadzania w błąd wierzycieli, którzy nie
    ogarniają różnicy między zleceniem a wysłaniem. Taki zlecony przelew
    (po wysłaniu takiego potwierdzenia wierzycielowi) można przed sesją
    wychodzącą anulować.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-05-27 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mariusz m...@i...pl ...

    > Mam potwierdzenie przelewu z pko do mbank, przelew wykonany
    > 23.05.2019, do teraz nie wszedł na konto mbank?
    > To mozliwe że banki tak długo operują nasza gotówką?

    Sam robiłems przelew z PKO czy dostałes potwierdzenie od klienta?
    bo jak to drugie to moze podrobione?

    --
    Pozdrawia... Budzik