  • 21. Data: 2018-05-24 19:07:49
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 16:59, J.F. pisze:

    > Zdaje sie, ze masz mozliwosc wplacenia wiekszej skladki.
    > Tylko jakos nikt nie chce :-)

    Od dawna uważam, że jakby emerytura była po prostu jednakowa dla
    wszystkich to państwo powinno na tym mnóstwo zaoszczędzić (nawet gdyby
    suma wypłat była taka sama).
    Ci wszyscy ludzie zatrudnieni do liczenia tego wszystkiego musieliby
    wziąć się za jakąś pożyteczną robotę. Generowali by dobra a nie
    papierki, budżet nie musiałby ich utrzymywać a dostawałby od nich
    podatki. No same korzyści. Dopiero kilka lat temu usłyszałem, że to się
    nazywa emerytura obywatelska.

    Kiedyś wyobrażałem sobie, że jak te wszystkie obliczenia przejmą od
    ludzi komputery to w ZUSie zostanie tylko parę osób dbających o te
    komputery (a może jeden duży), ale w miarę komputeryzacji to chyba
    zatrudnienie rośnie a nie spada.

    > Zle ci, ze dostales informacje ?

    Czasem coś co powinno mnie cieszyć mnie denerwuje. Niedawno wyrabiałem
    nowy dowód i zdenerwował mnie totalny brak kolejki. Trzy okienka i ja
    jeden, a na kasę za roboczogodziny ja się też muszę zrzucać.
    P.G.