  • 21. Data: 2019-09-03 13:14:04
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 września 2019 09:18:51 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:

    > Postrzegam to jako niedoskonałość systemu transakcyjnego. Pytanie jak
    > wiele jeszcze jest takich niedoskonałości i na ile uprzykrzą życie w
    > momencie, w którym najmniej się tego spodziewam.

    Tym więcej zostanie, im więcej wykrywający klienci będą opisywali na usenecie, a nie
    w wiadomościach do banku.

    A ten "komputer" to masz z windows? I na jednym oglądasz filmy itp. oraz "bankujesz"?

  • 22. Data: 2019-09-03 14:06:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przy pisaniu wiadomości jednak timeout nie jest resetowany naciskaniem klawiszy
    klawiatury - ciekawe, czy mi się zdawało, że tak było, czy po prostu wyłączyli z
    początkiem września?

    Za to reset powoduje kliknięcie myszką w obrębie pól z białym tłem - nie musi być to
    kliknięcie powodujące akcję, wystarczy kliknąć w tło.
    Tylko białe - klikanie w szare resetu nie powoduje.

    Więc Szymonowi przydałaby się myszka z auto-fire...

  • 23. Data: 2019-09-03 14:40:00
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Przy pisaniu wiadomości jednak timeout nie jest resetowany naciskaniem klawiszy
    klawiatury - ciekawe, czy mi się zdawało, że tak było, czy po prostu wyłączyli z
    początkiem września?

    To jeszcze pół biedy - jak piszesz to jesteś w stosownej zakładce. Ale
    gdy "zerkasz" co jakiś czas na rachunek to gorzej.

> [...]
    > Tylko białe - klikanie w szare resetu nie powoduje.
    >
    > Więc Szymonowi przydałaby się myszka z auto-fire...

    Niestety w Aliorze też ma być 5 min. Wyobraź sobie obserwację np. kursów
    walut przy takim wylogowywaniu.
    No nic - może w przyszłości coś wymyślą... Podoba mi się Eurobank - gdy
    jest ruch na rachunku to dostaję darmowy email.

  • 24. Data: 2019-09-03 17:37:38
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > A ten "komputer" to masz z windows? I na jednym oglądasz filmy itp. oraz
    "bankujesz"?

    Tak/Nie.

  • 25. Data: 2019-09-03 18:03:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 września 2019 17:38:29 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:

    > Tak/Nie.

    Głupio/mądrze.

  • 26. Data: 2019-09-03 22:18:33
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Próbowałem zmienić czas do wylogowania. Nie można, wyskakuje komunikat nie mniej jak
    3 minuty i nie więcej jak 5 minut