  • 11. Data: 2019-09-02 18:28:33
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie, te bez ograniczeń.
    Ale w sumie niewiele to da - 100k z bankomatu wypłacisz? Ew. w kasie?
    Bo na konto innego właściciela w milku limity już obowiązują.

  • 12. Data: 2019-09-02 19:51:59
    Od: e...@g...com

    Faktycznie w tabeli opłat ważnej od 14 września limit zostanie podniesiony do 100k.

  • 13. Data: 2019-09-02 20:37:47
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Hmm, zaś na drugą sytuację nie trafiłem, ale chyba też nigdy tak nie zlecałem
    jeszcze. W santanderze działa to bez problemów - a w milku przetestuję.

    OK. Spróbuj. Mając zerowe konto zleć przelew z datą przyszłą. Ciekawe
    czy i Tobie odrzuci z powodu braku środków.

  • 14. Data: 2019-09-02 20:40:14
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Przy okazji - miałem ustawione wylogowanie po 15 min. bezczynności. Od
    teraz max to 5 min.

  • 15. Data: 2019-09-02 22:07:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zrobiłem w apce przelew na więcej niż na koncie na 9 września i przyjęło.
    W apce nie ma opcji "zablokuj środki do czasu przelewu", która jest w ST, może to
    zaznaczałeś i stąd problem?
    A to 5 minut jest chyba od wczoraj (tzn. wczoraj zauważyłem).
    Ja miałem 10 minut, dawało się więcej ustawić?

  • 16. Data: 2019-09-02 22:09:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale na serio tylko w oddziale to będzie do ustawienia i z warunkiem "autoryzacji
    mobilnej"?

  • 17. Data: 2019-09-03 06:29:53
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Zrobiłem w apce przelew na więcej niż na koncie na 9 września i przyjęło.

    Zrób przy stanie konta na zero. Nie na "więcej niż zero", bo wtedy działa.
    Dodam, iż ja obsługuję konto jedynie z komputera.

    > W apce nie ma opcji "zablokuj środki do czasu przelewu", która jest w ST, może to
    zaznaczałeś i stąd problem?

    Nie.

    > A to 5 minut jest chyba od wczoraj (tzn. wczoraj zauważyłem).
    > Ja miałem 10 minut, dawało się więcej ustawić?

    Tak. Miałem na 15 min.
    Dla mnie: gorzej. Trzeba czasami naprawdę się uwijać, aby zdążyć. Inna
    sprawa, iż na minutę przed końcem wyskakuje ostrzeżenie o zakończeniu sesji.

  • 18. Data: 2019-09-03 08:58:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Oj, to trzymaj tam 1 grosz i będzie dobrze ;P

    A czas sesji - ZTCP to każde kliknięcie go odnawia - to też zmienili?
    Problem może rzeczywiście być, ale jedynie w pisaniu wiadomości w poczcie wewnętrznej
    - choć tu też chyba zrobili tak, że naciśnięcie klawisza odnawia timeout.

    PS.: a tablet to nie "komputer"? Na pewno bezpieczniejszy niż PC z windows ;P

  • 19. Data: 2019-09-03 09:18:00
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Oj, to trzymaj tam 1 grosz i będzie dobrze ;P

    Postrzegam to jako niedoskonałość systemu transakcyjnego. Pytanie jak
    wiele jeszcze jest takich niedoskonałości i na ile uprzykrzą życie w
    momencie, w którym najmniej się tego spodziewam.

    > Problem może rzeczywiście być, ale jedynie w pisaniu wiadomości w poczcie
    wewnętrznej - choć tu też chyba zrobili tak, że naciśnięcie klawisza odnawia timeout.

    Zrobili, a właściwie to było. Niemniej moje potrzeby są nieco inne niż
    "standardowe" i tak krótki czas utrudnia życie.
    Zastanawiam się też czy faktycznie takie podejście wzmacnia
    bezpieczeństwo. Zamiast kilka razy w ciągu dnia login/hasło, ktoś
    potrzebujący stałego dostępu do konta będzie wpisywał
    kilkanaście/kilkadziesiąt razy. Pewnie w dużej mierze "automatycznie". Z
    psychologicznego punktu widzenia czujność w takich sytuacjach raczej
    zostaje obniżona niż podwyższona.

    BTW: tablet to nie komputer. Zazwyczaj "trochę" inna pamięć masowa, brak
    klawiatury, mniejsza przekątna ekranu etc. Tak, wiem - są osoby
    oglądające filmy na 4" w smartfonie, ale umówmy się, że są i tacy,
    którzy preferują kapkę większy ekran.

  • 20. Data: 2019-09-03 12:27:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Sep 2019 09:18:00 +0200, Szymon napisał(a):

    > BTW: tablet to nie komputer. Zazwyczaj "trochę" inna pamięć masowa, brak
    > klawiatury, mniejsza przekątna ekranu etc.

    Pamiętam czasy, kiedy z Odrą i Riadem trzeba się było komunikować za pomocą
    kart perforowanych.
    Znaczy się, to nie były komputery.

    --
    uzdrawiam