    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: powiadomienia
    Date: Fri, 1 Dec 2017 11:56:48 +0100

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/trzy-du%C5%BCe-banki-b%C4%99d%C4%85-zwraca%
    C5%82y-klientom-op%C5%82aty-za-konta-i-karty/ar-BBFZ
    yBv

    EuroB, BH i BOS ukarane i beda zwracaly pieniadze klientom, za
    powiadamianie o zmianach nie za "pomoca trwalego nosnika".

    To juz chyba wiem, czemu BZ wyslalo CD :-)

    "Ponadto, klienci nie znali podstawy prawnej oraz okoliczności, które
    miały wpływ na decyzje banków o wprowadzaniu zmian. Przez to z kolei
    nie mogli określić, czy zmiany te są zgodne z prawem i zawartą umową.
    Zdarzało się, że w piśmie bank odsyłał klienta jedynie do ogólnego
    paragrafu w umowie. - Nie nakładaliśmy kar finansowych, ponieważ banki
    zobowiązały się do zmiany praktyk."

    To juz chyba wiem, czemu teraz przy wszystkich podwyzkach sie powoluja
    na inflacje :-)

    No i wychodzi ciekawe pytanie - dobrowolna umowa z bankiem, czy bank
    jednak mocno ograniczony w swojej dobrowolnosci ?

    W przypadku DB, to nawet bym dzialania urzedu poparl :-)

    J.