  • 1. Data: 2012-02-29 12:25:32
    Temat: potwierdzenia w Citi
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jak wiadomo w CitiOnline można sobie samemu wydrukować potwierdzenie
    przelewu "wygenerowane automatycznie bez podpisu ani stempla". Przy
    zlecaniu przelewu jest też możliwość zamówienia potwierdzenia pocztą.
    Skorzystałem z tej opcji i... dziś właśnie dostałem kopertę, a w niej
    potwierdzenie przelewu "wygenerowane automatycznie bez podpisu ani
    stempla". No pięknie, xhejn pięknie... :-O

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-02-29 13:26:48
    Temat: Re: potwierdzenia w Citi
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 29 lutego 2012, 13:25:32 UTC+1 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski
    napisał:
> [...]
    > potwierdzenie przelewu "wygenerowane automatycznie bez podpisu ani
    > stempla". No pięknie, xhejn pięknie... :-O

    Oni coś z tym strasznie kombinują. Kiedyś tak miałem, że do tych potwierdzeń
    zamawianych podczas wykonywania przelewu przychodziły dokumenty drukowane hurtowo,
    bez podpisu i pieczątki. Potem opcja zamawiania podczas przelewu zniknęła i wtedy
    doszperałem się możliwości zamawiania potwierdzeń na stronie www. Wtedy też po raz
    pierwszy przyszło potwierdzenie z pieczątką i podpisem. Potem, w magiczny sposób,
    przywrócili możliwość zamawiania potwierdzeń w momencie złożenia przelewu i od tego
    czasu wszystkie przychodzą z pieczątką i podpisem...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-02-29 13:48:57
    Od: Ra <r...@g...pl>

    W dniu 2012-02-29 13:25, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > potwierdzenie przelewu "wygenerowane automatycznie bez podpisu ani
    > stempla". No pięknie, xhejn pięknie... :-O

    to wiele banków tak ma

  • 4. Data: 2012-02-29 18:13:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> [...]
    > potwierdzenie przelewu "wygenerowane automatycznie bez podpisu ani
    > stempla". No pięknie, xhejn pięknie... :-O

    Takie same potwierdzenia przysyłają przy przelewie z karty kredytowej,
    ale tam jest to logiczne, bo w panelu NIE MA możliwości wydrukowania
    potwierdzenia przelewu (sic!).

    a.

  • 5. Data: 2012-02-29 19:51:26
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Ra pisze:

    > to wiele banków tak ma

    He? To czym niby różni się potwierdzenie wydrukowane samemu od tego
    przysłanego pocztą? Po co w ogóle jest opcja przysyłania pocztą, skoro
    od ręki można sobie to samo samemu wydrukować? To kompletnie bez sensu...

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2012-02-29 19:54:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:

    > Takie same potwierdzenia przysyłają przy przelewie z karty kredytowej,
    > ale tam jest to logiczne, bo w panelu NIE MA możliwości wydrukowania
    > potwierdzenia przelewu (sic!).

    W zasadzie nie widzę nic logicznego ani w tym, że nie ma możliwości
    wydrukowania samemu, ani w tym, że na przysłanym nie ma stempla...
    No, chyba że uznamy, że połączenie tych dwóch nielogiczności sprawia, że
    się one wzajemnie znoszą... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2012-02-29 20:12:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:jilvju$2ef$1@inews.gazeta.pl...

    > He? To czym niby różni się potwierdzenie wydrukowane samemu od tego
    > przysłanego pocztą? Po co w ogóle jest opcja przysyłania pocztą, skoro od
    > ręki można sobie to samo samemu wydrukować? To kompletnie bez sensu...

    Dla tych, ktorzy nie maja drukarek roznica jest znaczaca... :).

    MK

  • 8. Data: 2012-03-01 07:28:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 29 Feb 2012 18:13:08 +0000, Wemif wrote:

    > przy przelewie z karty kredytowej,
    > ale tam jest to logiczne, bo w panelu NIE MA możliwości wydrukowania
    > potwierdzenia przelewu

    Jest, aczkolwiek wyłącznie zaraz po jego wykonaniu albo zaraz po
    wylogowaniu się z systemu.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org