  • 1. Data: 2016-12-07 07:49:23
    Temat: pocztowy24 leży
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2016-12-07 09:38:40
    Temat: Re: pocztowy24 leży
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2016 06:49:23 +0000 (UTC), w <o28bdj$hgj$1@node1.news.atman.pl>,
    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)

    Bóg ich pokarał, że w tym roku wyemitowali znaczki z okazji 25-lecia Radia
    Maryja zamiast WOŚP :)

    A na poważnie -- teraz tam siedzą pisowscy misiewicze i takie efekty są do
    przewidzenia. Ciekawe czy seniorzy mogą pobrać swoje pieniądze na poczcie.

  • 3. Data: 2016-12-07 18:25:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    To może być dobry sposób na oszczędzanie dla wielu ludzi. Bank działa
    od czasu do czasu, dzięki czemu jak komuś przyjdzie do łba pomysł
    na kompulsywny zakup jakiegoś badziewia, to ma czas przemyśleć i otrzeźwieć :]

    L.

  • 4. Data: 2016-12-07 19:12:35
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    my tu śmichy chichy a ja przedwczoraj widziałem na poczcie zmartwioną emerytkę która
    nie może wypłacić emerytury i kupić sobie jedzenia - a pani w okienku tłumaczy że
    trzeba czekać bo to ogólnopolska awaria

  • 5. Data: 2016-12-07 21:08:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 7 grudnia 2016 19:12:36 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > my tu śmichy chichy a ja przedwczoraj widziałem na poczcie zmartwioną emerytkę >
    która nie może wypłacić emerytury i kupić sobie jedzenia - a pani w okienku
    > tłumaczy że trzeba czekać bo to ogólnopolska awaria

    Fakt, klient cierpi. Ale dzisiejsi emeryci powinni nauczyć się przez lata,
    że pocztę należy traktować z ograniczonym zaufaniem...

    L.

  • 6. Data: 2016-12-07 22:42:36
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Dominik Ałaszewski wrote:

    > Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)

    Pojawił się komunikat dotyczący zwrotu opłat za przelewy w kanale
    telefonicznym - ale nie rozumiem za bardzo tego komunikatu, oto on:

    Za transakcje wykonywane w okresie 5-8.12.2016 r.
    Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym
    w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).

    Transakcje zwolnione z opłaty, dokonywane w placówkach Banku, Poczty oraz
    przez Infolinię od dnia 9.12.2016 r. (piątek): - przelewy ELIXIR - przelewy
    do ZUS i US

    Czyli co? Planują awarię do czwartku 08.12.2016 i będą zwracać opłaty za
    operacje do tego dnia, a potem od piątku 09.12.2016 będą zwolnione z opłaty
    przelewy ELIXIR zlecone w placówkach banku?

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2016-12-08 10:09:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dla mnie wygląda na to, że wiedzą, że się z naprawą przed weekendem nie wyrobią, więc
    od razu zwalniają z opłat, żeby nie musieć potem ich zwracać.
    Pytanie tylko, czemu w komunikacie z 7 grudnia zwalniają dopiero od 9 grudnia, a nie
    już od 8 grudnia - ale to może jakiś "feature" ich systemu komputerowego, że nie da
    się zmienić opłat z dnia na dzień, albo może wchodzi w grę czynnik białkowy, że
    zarząd podjął decyzję 7 grudnia, ale 8 grudnia jest jeszcze potrzebny na
    poinformowanie pracowników.

    Albo może "korzystając z okazji, bo awaria też jest jakąś okazją" klienci pocztowego
    zyskają darmowe przelewy w placówkach i przez telefon.
    Jakaś rekompensata się należy - po takiej wtopie bank do zmiany, chyba że ktoś jest
    jednak emerytem...

  • 8. Data: 2016-12-08 10:56:42
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > pocztowego zyskają darmowe przelewy w placówkach i przez telefon. Jakaś
    > rekompensata się należy - po takiej wtopie bank do zmiany, chyba że ktoś

    System się podniósł. Po zalogowaniu na fizola jest do akceptacji nowy plik:

    https://www.pocztowy.pl/pdf/bankowosc/warunki-swiadc
    zenia-przez-bank-uslug-
    bankowosci-elekronicznej.pdf

    Potem jest ptaszek do zgodny na przesyłanie zmian umowy ramowej na e-mail.

    --
    Wysłane z pola.