  • 1. Data: 2006-05-21 12:58:36
    Temat: PKO BP i saldo
    Od: "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Gdy wyciągam kasę z bankomatu, z konta w PKO BP, na wydruku mam kwotę "Wolne
    środki" i "Saldo". Czasem "Saldo" jest większe niż "Wolne środki" a czasem
    mniejsze. Co to oznacza?

    --
    Dźwiedziu

  • 2. Data: 2006-05-21 13:08:24
    Temat: Re: PKO BP i saldo
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    "Wolne
    > środki" i "Saldo". Czasem "Saldo" jest większe niż "Wolne środki" a czasem

    wolne środki - po odjęciu lub dodaniu wszystkich operacji nawet tych które
    nie są jeszcze zaksięgowane na koncie
    np. miałeś na koncie 500PLN
    zrobiłeś zakupy w sobotę za 100PLN
    więc twoje "wolne srodki" to teraz 400PLN a "saldo " dalej wynosi
    500PLN(zmieni się po zaksiegowaniu operacji w pierwszy roboczy dzien banku)

    pozdrawiam
    --------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-05-21 13:45:05
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "Wolne
    > środki" i "Saldo". Czasem "Saldo" jest większe niż "Wolne środki" a czasem

    Inny przypadek.
    Masz na koncie 500 zl i masz przyznane dopuszczalne saldo debetowe tez 500
    zl. Wowczas saldo masz 500 , wole srodki 1000.
    Robisz zakupy (lub wyplate z bankomatu) na 600 zl. Wolne srodki masz 400 zl,
    saldo 500 zl... i tak daj\lej i tak dalej i tak dalej

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-05-22 06:48:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dźwiedziu wrote:

    > Gdy wyciągam kasę z bankomatu, z konta w PKO BP, na wydruku mam kwotę
    > "Wolne środki" i "Saldo". Czasem "Saldo" jest większe niż "Wolne
    > środki" a czasem mniejsze. Co to oznacza?

    Do tego co napisali inni uściślę jeszcze:
    Saldo to jest dokładnie stan po operacjach zaksięgowanych na koniec
    poprzedniego dnia. Np operacje wykonywane w oddziale i księgowane
    natychmiast wpłyną na saldo dopiero po zamknięciu dnia.