  • 1. Data: 2005-02-05 08:18:45
    Temat: odnowiona lokata w mbanku
    Od: "Miror" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    mam pytanie może ktoś też tak ma/miał.
    Założona mlokata w mBanku powinna się zakończyć 06-02-2005 a dziś zaglądam i
    lokata już się skończyła i przedłuzona na następne 3 m-ce. W szczegółach
    widnieje jak byk datat ostatniego odnowienia 06-02-2005.
    Czy coś z moim kalendarzem jest nie tak czy mBank się 'pstryknął'?
    Pozdrawiam
    miroro

    --
    m...@o...pl
    -:[GG 490479]:-

  • 2. Data: 2005-02-05 10:00:43
    Temat: Re: odnowiona lokata w mbanku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Feb 2005 09:18:45 +0100, "Miror" <m...@o...pl> wrote:

    >lokata już się skończyła i przedłuzona na następne 3 m-ce. W szczegółach
    >widnieje jak byk datat ostatniego odnowienia 06-02-2005.
    >Czy coś z moim kalendarzem jest nie tak czy mBank się 'pstryknął'?
    mBank lubi i umie realizowac wydarzenia z przyszlosci. Ma to miejsce
    wlasnie wowczas gdy krytyczna data wypada w weeekend :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-02-05 10:11:48
    Od: "Miror" <m...@o...pl>

    WAM wrote:
    > mBank lubi i umie realizowac wydarzenia z przyszlosci. Ma to miejsce
    > wlasnie wowczas gdy krytyczna data wypada w weeekend :)

    planowałem zerwanie tej lokaty po skończeniu. Czy mogę to zrobić dzisiaj czy
    w poniedziałek okaże się, że nie mogłem :)?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-02-05 10:51:56
    Od: "K.K." <e...@d...pl>

    > planowałem zerwanie tej lokaty po skończeniu. Czy mogę to zrobić dzisiaj
    > czy w poniedziałek okaże się, że nie mogłem :)?
    > pozdrawiam

    Zerwać możesz w każdej chwili, ale gdy zrobisz to dzisiaj, będzie to uznane
    jako wypłata przed upływem okresu umownego, którego koniec przypada na dzień
    6-ty luty, czyli odsetki zostaną zmniejszone o 50%.

  • 5. Data: 2005-02-05 14:08:06
    Od: "Miror" <m...@o...pl>

    K.K. wrote:

    > Zerwać możesz w każdej chwili, ale gdy zrobisz to dzisiaj, będzie to
    > uznane jako wypłata przed upływem okresu umownego, którego koniec
    > przypada na dzień 6-ty luty, czyli odsetki zostaną zmniejszone o 50%.

    to można się ładnie naciąć. Jak ktoś nie zwraca uwagi na daty. Niby lokata
    już upłynęła a jednak nie upłynęła.
    pozdrawiam